جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۱۶
IOTC
شنبه / ۱۸ مهر ۱۳۹۴ / ۱۴:۴۲
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۱۲۱
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

مسابقات ورزشی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شرکت پایانه های نفتی ایران برگزار شد

به همت بسیج شرکت پایانه های نفتی ایران یک دوره مسابقات ورزشی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در رشته های مختلف ورزشی برگزار شد که در پایان نتایج زیر بدست آمد:

مسابقات ورزشی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شرکت پایانه های نفتی ایران برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، مسابقات والیبال گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور دوازده تیم از شرکت های عملیاتی  و تیم های محلی جزیره  برگزار شد  که در پایان تیم های مقاومت ثارا...(شهید رنجبر)، شهید حسن زاده  و شهید عهد قدیمی به ترتیب عناوین اول تا سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند و  در پایان نیز از وحید عرب زاده و محمد بمپوری به ترتیب به عنوان فنی ترین و با اخلاق ترین بازیکن تقدیر بعمل آمد.

همچنین در مسابقات فوتسال که با حضور  شش تیم برگزار شد در پایان تیم های بسیج پایانه های نفتی ایران ، آموزش و پرورش و سپاه حفاظت فرودگاه به ترتیب به مقام های اول تا سوم این دوره از مسابقات دست یافتند .سعید سعادت به عنوان بازیکن اخلاق و  وحید عرب زاده به عنوان آقای گل مسابقات فوتسال گرامیداشت هفته دفاع مقدس معرفی شدند.

 مسابقات شنای ویژه بانوان نیز در چهار رده سنی و با حضور 80 شرکت کننده در استخر شهید اشتری جزیره خارک دنبال شد و در پایان نفرات برتر هر رده سنی به شرح ذیل اعلام شدند.

رده سنی زیر 10 سال

دنیا علیپور مقام اول

سارینا زارعی مقام دوم

پور قاضی مقام سوم

رده سنی ١٠تا ١٥سال  

مهشید بارگاهی مقام اول

مبینا گرگی مقام  دوم 

فاطمه تاجدینی مقام سوم

رده سنی ١٥تا ٢٥سال

  هدیه علیپور و محبوبه اشرفی مقام اول

 تارا فرخی نژاد مقام دوم

پریسا محبی مقام سوم

  رده سنی بالای ٢٥سال 

سپیده مولایی مقام اول 

مینا محمدپور مقام دوم

 فوزیه گشتاسب زاده مقام سوم

همچنین کارکنان شاغل در شرکت پایانه های نفتی ایران مریم پورنگ ،آرزوغیبی و راضیه دهقان به ترتیب به مقام های اول تا سوم این دوره از مسابقات دست یافتند و به نفرات برتر هر رده سنی به رسم یادبود جوایزی اهدا شد.

گفتنی است تیم بسیج پایانه نفتی س از کسب عنوان اولی فوتسال، جام قهرمانی خود را  را به پدر شهید ندیم زاده از شهدای هشت سال دفاع مقدس جزیره خارگ اهدا کرد.

(شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴) ۱۴:۴۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید