دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۲۲
IOTC
یکشنبه / ۱۲ مهر ۱۳۹۴ / ۱۷:۰۴
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۱۱۱
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
با ابلاغ تسلیت وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت انجام شد

ابراز همدردی مدیرعامل پایانه های نفتی ایران با خانواده درگذشتگان واقع منا

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با حضور در منزل مرحوم «عبدالعزیز نساج» از کارکنان بخش عملیات دریایی شرکت پایانه های نفتی ایران و از جانباختگان فاجعه منا،مراتب تسلیت و همدردی وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران را به خانواده آن مرحوم ابلاغ کرد.

ابراز همدردی مدیرعامل پایانه های نفتی ایران با خانواده درگذشتگان واقع منا
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران،سید پیروز موسوی، امروز یکشنبه (12 مهرماه) در مراسمی با حضور معاون استاندار بوشهر و برخی مقامات محلی، در دیدار با خانواده مرحوم نساج با تسلیت درگذشت آن مرحوم گفت: مرحوم نساج نمونه کامل یک انسان وارسته، مومن و با اخلاق بود و خدمات برجسته ایشان به عنوان یک الگوی توامان تعهد و کارآمدی در شرکت پایانه های نفتی ایران همواره ماندگار خواهد ماند.
 
وی با بیان اینکه مرحوم نساج از نیروهای توانمند و کارآمد بخش عملیات دریایی شرکت پایانه های نفتی ایران بود گفت: به گواه همکاران، شایستگی و تخصص مرحوم نساج در بخش عملیات دریایی مثال زدنی بود و اطمینان دارم نبود آن مسافر همیشگی خانه خدا، برای فعالیت در این بخش صنعت نفت، ضایعه بزرگی است.
 
مرحوم عبدالعزیز نساج از اهالی بومی و اهل تسنن جزیره خارگ و کارمند بخش عملیات دریایی شرکت پایانه های نفتی ایران در جریان مراسم رمی جمرات و راهپیمایی برائت از مشرکین به دیدار معبود شتافت.
 
روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران این مصیبت بزرگ و جانکاه را به خانواده مرحوم نساج و سایر بازماندگان حادثه منا تسلیت و تعزیت می گوید و برای بازماندگان صبر و استقامت از خداوند منان مسئلت می نماید.


دیدار مدر عامخل شرکت پایانه های نفتی ایران با خانواده مرحوم نسا 2

(یکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴) ۱۷:۰۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید