شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۳۲
IOTC
شنبه / ۱۱ مهر ۱۳۹۴ / ۱۵:۴۸
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۱۰۷
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

مراسم یادبود جانباختگان مظلوم فاجعه منا در شرکت پایانه های نفتی ایران برگزار می شود

به همت روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران، مراسم یادبود جانباختگان مظلوم فاجعه منا فردا یکشنبه(12 مهرماه) در جزیره خارگ و سایر مناطق عملیاتی این شرکت برگزار می شود.

مراسم یادبود جانباختگان مظلوم فاجعه منا در شرکت پایانه های نفتی ایران برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، همزمان با ورود اولین پرواز حامل پیکر مطهر حجاج بیت الله الحرام و انتقال آن به استان های محل زادگاه خود جهت تشییع و خاکسپاری، مراسم یادبود و بزرگداشت جانباختگان فاجعه منا فردا(یکشنبه 12 مهرماه) در جزیره خارگ و سایر مناطق عملیاتی شرکت پایانه های نفتی ایران برگزار می شود.

مراسم یادبود جانباختگان سرزمین منا در شرکت پایانه های نفتی ایران واقع در جزیره خارگ راس ساعت 17 و در سایر مناطق عملیاتی این شرکت بعد از اقامه نماز ظهر و عصر با حضور پر شور مدیران و کارکنان صنعت نفت برگزار می شود.

در جریان برگزاری مراسم حج امسال در روز عید قربان و حضور گسترده زائرین برای انجام مناسک حج با بی تدبیری مسئولان سعودی 465 زائر ایرانی در این حادثه کشته شدند که اولین پرواز حامل پیکر مطهر زائرین خانه خدا دیشب در فرودگاه مهرآباد تهران به زمین نشست و مراسم رسمی استقبال از قربانیان فاجعه منا نیز صبح امروز (شنبه 11 مهرماه) با حضور مقامات کشوری و لشگری برگزار شد.

(شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴) ۱۵:۴۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید