دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۴۳
IOTC
شنبه / ۷ اَمرداد ۱۳۹۱ / ۰۱:۰۰
سرویس : خارک
کد خبر : ۱۰۸
گزارشگر : ۲
سرویس خارک

مخازن یک میلیون بشکه ای خارگ پاک می مانند

با راه اندازی پمپ های مربوط به سیستم جلوگیری از تشکیل رسوب, در مخازن یک میلیون بشکه ای خارگ زمان تعمییرات اساسی و پاکسازی مخازن خارگ طولانی تر می شود.

مخازن یک میلیون بشکه ای خارگ پاک می مانند

 به گزارش روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران, غلامحسین گرامی ریس عملیات صادرات و بارگیری نفت با اعلام این مطلب  افزود: با راه اندازی  دستگاه  سیستم  جلوگیری از تشکیل رسوب “SRJ”  انتظار می رود, تجمع رسوبات در کف مخازن  یک میلیون  بشکه ای به حداقل ممکن رسیده و از فضای  مفید مخزن  حداکثر  بهره برداری  صورت می گیرد.

 وی توضیح داد:  با فعالسازی این سیستم  زمان تعمییرات اساسی  مخازن با فاصله طولانی تری صورت  می گیرد و  هزینه تعویض ورق کف مخازن نیز  کاهش می یابد.

گرامی تصریح کرد: دستگاه  سیستم  جلوگیری از تشکیل رسوب در زمان تعمیرات در مخازن  نصب شد که این دستگاه ها نیاز به  دستگاه ها با گردش  سیار در مخزن  داشتند تا مانع از  نشت رسوبات در کف مخزن  می شوند .

ریس عملیات صادرات و بارگیری نفت  خاطر نشان کرد: دستگاه های”SRJ”  نیاز به  دستگاه با پمپ با قدرت  پمپاژ حداقل 1200 متر مکعب در ساعت را داشتند با پیگیری شرکت پایانه ها این پمپ ها خریداری و از تاریخ اول مرداد  در مدار عملیاتی قرار گرفت.

(شنبه ۷ اَمرداد ۱۳۹۱) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید