سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۰۵
IOTC
دوشنبه / ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ / ۱۱:۱۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۰۷۸
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
با پیام معاون وزیر نفت

برنامه "رادیو نفت خارگ" از شبکه استانی صدای بوشهر روی آنتن می رود

با ابتکار روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس برنامه "رادیو نفت خارگ "با پیام معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران از شبکه استانی صدای بوشهر روی آنتن می رود.

برنامه "رادیو نفت خارگ" از شبکه استانی صدای بوشهر روی آنتن می رود
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، مجتبی عوض زاده رییس روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران با بیان این مطلب افزود: جزیره خارگ و تاسیاست عظیم نفتی موجود در آن سهم ویژه ای در تحقق در آمد های نفتی و توسعه پایدار کشور دارد از این رو استفاده مطلوب و هوشمندانه از امکانات و ظرفیت‌های رسانه گامی مهم در دستیابی به توسعه و ایجاد یک زبان مشترک میان ساکنان بومی این منطقه و صنعت نفت است .

وی ادامه داد: رادیو به عنوان یک رسانه گرم، قابلیت انتقال پیام با سرعت و اثر گذاری بیشتر بر افراد جامعه نسبت به سایر رسانه ها برخوردار است و امروزه به عنوان یک رسانه فراگیر حتی در میان کسانی که در دور افتاده‌ترین مناطق روستایی زندگی می کنند بدل شده است.

عوض زاده تصریح کرد: انعطاف پذیری ،گستردگی ،قدرت نفوذ در افراد ،سرعت در انتقال پیام ، آموزش و پیام رسانی از ویژگی منحصر به فرد رادیو در مقایسه با سایر رسانه های جمعی است که با دارا بودن این ویژگی ها می تواند زبان گویای مردم و مسئولان باشد.

وی گفت: شرکت پایانه های نفتی ایران با درک اهمیت پیوند میان صنعت و مردم در برنامه ریزی های توسعه ای، رادیو را به عنوان یک رسانه برتر در این زمینه برگزید و با هماهنگی های انجام شده با شبکه استانی صدای بوشهر این برنامه با عنوان "رادیو نفت خارگ" هر سه شنبه به مدت 30 دقیقه از ساعت 11 از این شبکه به روی آنتن خواهد رفت.

عوض زاده افزود: آشنایی با جزیره خارگ، معرفی شرکت پایانه های نفتی ایران و خدمات ارایه شده توسط این شرکت به مردم و محیط های پیرامونی، گفت و گو با شهروندان و کارکنان صنعت نفت و اطلاع رسانی دستاوردها و موفقیت ها  در قطب صادرات نفت ایران از بخش های این برنامه  است.

گفتنی است اولین برنامه "رادیو نفت خارگ" فردا  سه شنبه(31 شهریور ماه) همزمان با آغاز هفته دفاع مفدس از ساعت 11:00 با پیام مهندس رکن الدین جوادی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از شبکه استانی صدای بوشهر به روی آنتن خواهد رفت.
(دوشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۴) ۱۱:۱۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید