یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۳۶
IOTC
یکشنبه / ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ / ۱۰:۰۶
سرویس : فرهنگی و ورزشی
کد خبر : ۱۰۷۷
گزارشگر : ۲
سرویس فرهنگی و ورزشی

کسب مقام نخست ورزشکاران پایانه های نفتی ایران در مسابقات قهرمانی مردان جهان

ورزشکاران پایانه های نفتی ایران در مسابقات قهرمانی مردان جهان در بخش کاتا تیمی با کسب سه مدال طلا و یک برنز به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

کسب مقام نخست ورزشکاران پایانه های نفتی ایران در مسابقات قهرمانی مردان جهان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران،مسابقات کاراته قهرمانی مردان جهان که با حضور 16 تیم خارجی و  10 تیم داخلی طی روزهای  26 و 27 شهریور به میزبانی ایران در باشگاه فرهنگی ورزشی پیام برگزار شد تیم منتخب نفت پایانه های نفتی ایران توانست با درخشش ورزشکاران خود به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد.

در بخش کاتای تیمی مسابقات قهرمانی مردان جهان تیم پایانه های نفتی ایران متشکل از مصطفی سنامیری ، محمد ملکی و امیر حسین دانش پژو با پیروزی بر حریفان عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.همچنین مجتبی علیپور در بخش کومیته انفرادی پس از سه پیروزی در مقابل حریفانی از ازبکستان، ایران و افغانستان در دیدار نیمه نهایی با قبول شکست از حریف ایرانی خود به مقام سوم و کسب مدال برنز این دوره از مسابقات دست یافت.

مسابقات کاراته قهرمانی مردان جهان در دو بخش کاتا و کومیته به میزبانی ایران برگزار شد که صبح دیروز با اعلام  نتایج هر دو بخش به کار خود پایان داد.


مسابقات کاراته قهرمانی مردان جهان 2

(یکشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۴) ۱۰:۰۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید