یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۵۲
IOTC
به رغم محدودیت های مالی

خدمات عام المنفعه صنعت نفت به مردم خارگ ارائه می شود

خدمات عام المنفعه صنعت نفت به مردم خارگ ارائه می شود

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران یادآور شد: با وجود محدودیت‌های مالی، اما با تاکید وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران امکانات و خدمات مناسبی به مردم جزیره خارگ ارائه شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفیت ایران، سید پیروز موسوی در نشست مشترک معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران با مدیران و مسئولان جزیره خارگ تصریح کرد: خدمات رسانی به جزیره خارگ و رضایت مردم شریف این جزیره در راستای ارائه خدمات عام المنفعه و مطلوب همواره مورد توجه بوده است.

وی یادآور شد: از ابتدای فعالیت صنعت نفت دراین جزیره خدمات عام‌المنفعه بسیاری به مردم شایسته خارگ از سوی صنعت نفت ارائه شده ولی تلاش می‌شود که با ارائه خدمات بیشتر و مطلوب‌تر رضایتمندی مردم  ساکنان جزیره خارگ فراهم شود.

موسوی با اشاره به اینکه به اشتغال ساکنان بومی خارگ توجه ویژه‌ای می‌شود گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده تاکنون 100 نفر از نیروی بومی خارگ در منطقه عملیاتی این جزیره به‌کارگیری و استخدام شده‌اند که این روند همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران، موضوع آمد و شد را مهمترنی مسئله و دغدغه مردم جزیره خارگ خواند و تصریح کرد: حل مشکل حمل و نقل دریایی ساکنان جزیره خارگ با خرید سهمیه بلیت در مسیر دریایی بوشهر به خارگ و بلعکس از برنامه‌های اجرا شده  توسط این شرکت است.

موسوی حمایت‌های همه‌جانبه از تیم‌های ورزشی و برگزاری کلاس‌های آمادگی کنکور را از دیگرخدمات ارائه شده از سوی شرکت پایانه‌های نفتی ایران به ساکنان جزیره خارگ اعلام کرد و افزود: در راستای مشکلات عمران شهری برخی از مسائل و مشکلات شهری جزیره خارگ از سوی تیم‌های کارشناسی این شرکت مورد بررسی قرار گرفت و بسیاری از این مشکلات برطرف شده است.

(پنج شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۴) ۱۲:۲۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید