شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۱۲
IOTC
چهارشنبه / ۴ اَمرداد ۱۳۹۱ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۰۷
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

احداث و توسعه مسیر های جاده ای خارگ

فاز اول پروژه احداث دو بانده کردن بلوار شهدا از میدان فرودگاه تا سه راهی مسجد ولی عصر(ع) پایان یافت.

احداث و توسعه مسیر های جاده ای خارگ

.به گزارش  روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران, با تلاش و پیگیری مسئولین شرکت پایانه های نفتی ایران  فاز اول پروژه احداث دو بانده کردن بلوار شهدا از میدان فرودگاه تا سه راهی با استفاده از امکانات و نیروی متخصص شرکت پایانه های نفتی ایران و  با مبلغ 5 میلیارد ریال در مدت زمان 3 ماه به بهره برداری رسید.

 برپایه این گزارش,  برای اجرای  فازدوم این طرح هزینه ای بالغ بر سی میلیارد ریال پیش بینی شده است که پس از انتخاب پیمانکارآغاز می شود.

همچنین فاز سوم این پروژه نیز  هم اکنون در دست مطالعه و نقشه برداری است.

شایان ذکر است پروژه بلوار میر محمد نیز که به طول 800 متر و عرض 20 متر می باشد با حجم خاکریزی  3000 هزار متر مکعب بالغ بر15 میلیارد ریال  هزینه داشته و در مدت زمان 3 ماه به اتمام رسیده است.

همچنین پروژه دو بانده کردن بلوار نفت ( جاده مخازن ) و جاده آموزش نیز که شامل  3700 متر فونداسیون جدول کاری،روشنایی و رنگ آمیزی بود  به همت مدیریت  خدمات پشتیبانی شرکت پایانه نفتی خارگ پایان یافت. و فاز دوم نیز تا هفته آتی به اتمام می رسد.

با بهره برداری از این پروژه ها علاوه بر امکان دسترسی سریع به مراکز اداری و تاسیسات صنعتی میزان تصادفات و حوادث جاده ای به حداقل رسیده است.

 

(چهارشنبه ۴ اَمرداد ۱۳۹۱) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید