شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۲۱
IOTC
شنبه / ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ / ۱۱:۴۹
سرویس : خارک
کد خبر : ۱۰۶۳
گزارشگر : ۲
سرویس خارک

دوره آموزشی حقوق وقراردادهای صنایع نفت و گاز در پایانه های نفتی ایران برگزار شد

مدیرآموزش شرکت پایانه های نفتی ایران از برگزاری دوره آموزشی"حقوق و قرار داد ها در صنایع نفت و گاز " با هدف ارتقای دانش تخصصی از ابعاد حقوقی عمومی قراردادهای نفت و گاز و مسائل مربوط به آن خبر داد.

دوره آموزشی حقوق وقراردادهای صنایع نفت و گاز در پایانه های نفتی ایران برگزار شد

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، ایرج قوامی با بیان این خبر گفت:  آشنایی و افزایش آگاهی مدیران و کارکنان با ابعاد حقوقی عمومی قرارداد های مربوط به نفت و گاز به دلیل جایگاه این نوع قراداد ها در عرصه های سیاسی،اقتصادی و بین المللی از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

قوامی با بیان اینکه دوره آموزشی حقوق و قراردادها در صنایع نفت و گاز به مدت دو روز و با همکاری دانشگاه صنعتی شریف در جزیره خارگ برگزار می شود گفت:مدیریت آموزش شرکت پایانه های نفتی ایران به روز کردن دانش و مهارت کارکنان در حوزه های مختلف را از ماموریت های مهم خود می داند و به تناوب زمان دوره های آموزشی متعددی برای افزایش مهارت مدیران و کارکنان این شرکت در حوزه‌های مختلف کاری برگزار می شود.

وی قوانین و مقررات نفت و گاز ایران،حقوق بین الملل نفت و گاز ،حقوق سرمایه گذاری خارجی و قرارداد های بالادستی نفت و گاز،مدیریت دعاوی و اختلافات در قراردهای نفت و گاز را از مهمترین سرفصل های ارایه شده در این دوره آموزشی بر شمرد.

مدیرآموزش شرکت پایانه های نفتی ایران تاکید کرد: اثر بخشی هریک از این دوره ها سه ماه پس از برگزاری دوره مورد بررسی قرار می گیرد و قطعا در آینده نتایج این بررسی ها در  چگونگی برنامه ریزی دروه های آموزشی موثر خواهد بود.

(شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۴) ۱۱:۴۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید