شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۵۴
IOTC
دوشنبه / ۲ شهریور ۱۳۹۴ / ۰۸:۱۶
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۰۳۸
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

پیام تبریک مدیرعامل پایانه های نفتی ایران به مناسبت هفته دولت

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به خدمتگزاران نظام و کارکنان این شرکت تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل پایانه های نفتی ایران به مناسبت هفته دولت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، متن پیام سید پیروز موسوی، به شرح زیر است:

باسمه تعالی

همکاران محترم
با سلام و احترام

هفته دولت هر سال یادآور تلاش و ایثار بزرگمردانی است که نامشان برای همیشه بر بلندای تاریخ ایثار و فداکاری ثبت و ضبط خواهد ماند؛ نمونه های عینی و حقیقی از خدمتگزاران صادق مردم؛ شهیدان رجایی و باهنر؛ که  در طول دوران اندک حضور خود، به اسطوره‌های صداقت، تعهد و احیاگران فرهنگ خدمت‌رسانی، بدل شدند.
هفته دولت امسال که به تدبیر مقام معظم رهبری، به عنوان سال "دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی" انتخاب شد، از ویژگی خاصی برخوردار است و فرصت مناسبی است تا به عنوان تجلی گاه همدلی و همزبانی دولت و ملت قرار گرفته، مسوولان و مردم وحدت و انسجام خود در رسیدن به تعالی کشور را به نمایش بگذارند. اکنون که با حمایت های مقام معظم رهبری و تلاش های دولت محترم تدبیر و امید، گام‌های بلندی در جهت رفع تحریم‌های ظالمانه، توسعه اقتصادی و احقاق حقانیت ملت ایران اسلامی در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی برداشته شده، بستر همدلی و هم زبانی دولت و ملت بیش از هر زمان دیگری فراهم گشته و افق‌های جدیدی از پیشرفت و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی پیش روی ملت سرافراز ایران عزیز گشوده شده است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت به تمامی تلاشگران دولت جمهوری اسلامی ایران، با آرمان های امام راحل (ره) و شهدای عزیز و والامقام و منویات مقام معظم رهبری تجدید میثاق کرده، از تلاشگران صدیق شرکت پایانه های نفتی ایران که همواره با صبر و جانفشانی، تعامل و همدلی و هم اندیشی، برای تعالی سازمانی و رشد و بالندگی صنعت نفت ایران اسلامی تلاش می کنند، تقدیر و تشکر نموده و مراتب سپاسمندی خود را از آنان، با کمال ارادت و صمیمیت تقدیم دارم. توفیق همه خدمت‌گزاران نظام اسلامی را در تحقق آرمان‌های متعالی انقلاب و اعتلای روزافزون نظام اسلامی از درگاه احدیت خواهانم.

سید پیروز موسوی
مدیرعامل

(دوشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۴) ۰۸:۱۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید