جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۴۶
IOTC
دوشنبه / ۲ شهریور ۱۳۹۴ / ۱۳:۱۱
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۰۳۷
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
با آغاز هفته دولت

پروژه پارکینگ و تاکسی وی فرودگاه جزیره خارگ افتتاح شد

همزمان با آغاز هفته دولت، پروژه پارکینگ سوم و تاکسی وی فرودگاه جزیره خارگ، در آیینی با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت پایانه های نفتی ایران در محل این فرودگاه به بهرداری رسید.

پروژه پارکینگ و تاکسی وی فرودگاه جزیره خارگ افتتاح شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، این بهره برداری این پروژه، همزمان با فرود یک فروند هواپیما فوکر 100 متعلق به ناوگان شرکت هواپمایی نفت ایران و با پیام سید پیروز موسوی، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به طور بی سیم مبنی بر توقف هواپیما در محل پارکینگ جدید انجام شد.

پروژه احداث پارکینگ سوم و تاکسی فرودگاه شهدای جزیره خارگ، در اسفند ماه 1392 آغاز شد و با صرف 56 میلیارد ریال اعتبار در مردادماه امسال پایان یافت.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، گفت: افتتاح این پروژه که در راستای خدمت رسانی به مردم شریف جزیره خارگ و کارکنان سخت کوش صنعت نفت مستقر در این جزیره انجام شده و در هفته دولت به بهره برداری می رسد را به فال نیک می گیریم؛ فرودگاه خارگ با انجام این پروژه، استاندارد لازم در زمینه هواپیمایی را کسب کرده است.

پیروز موسوی تاکید کرد: فرودگاه از زیرساخت های مهم برای توسعه صنعت نفت و جزیره خارگ محسوب می شود؛ این مهم ما را ملزم به توسعه استانداردها و ارتقای اچ.اس.ای و ایمنی فرودگاهی می کند.

وی با اشاره به شرایط و مواد ساخته شده برای احداث این پروژه، یادآور شد: هم اکنون فرودگاه خارگ، سومین فرودگاه کشور به لحاظ بکارگیری زیرساخت بتنی در احداث پارکینگ و تاکسی وی است.

مدیر عملیات عمومی پایانه نفتی خارگ نیز در این مراسم با تقدیر از تلاش و همکاری تمامی مسوولان بخش خارگ و صنعت نفت در اجرای این پروژه گفت: برای توسعه زیرساخت های ضروری مانند راههای دسترسی و حمل و نقل، طبق برنامه های اعلام شده از سوی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران انجام وظیفه کردیم.

هاشم حقیقی تصریح کرد: تعامل و همفکری دو شاخص مهم برای عملیات اجرایی پروژه سومین پارکینگ و تاکسی فرودگاه خارگ بود.

در این مراسم همچنین از دومین سیستم سرمایشی هواپیما که ساخت صنعتگران داخلی در تبریز است بهره برداری شد.



فرودگاه
فرودگاه
فرودگاه 


(دوشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۴) ۱۳:۱۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید