یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۳۵
IOTC
چهارشنبه / ۷ اَمرداد ۱۳۹۴ / ۱۲:۳۴
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۰۱۶
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

تندیس شهید موسی پور در محل اسکله شرقی پایانه نفتی خارگ رونمایی می شود

رییس روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران از برگزاری مراسم رونمایی تندیس شهید علی اصغر موسی پور همزمان با هفته دفاع مقدس، شهریورماه امسال، بر روی اسکله شرقی (اسکله تی) پایانه نفتی خارگ، محل شهادت وی، خبر داد.

تندیس شهید موسی پور در محل اسکله شرقی پایانه نفتی خارگ رونمایی می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، مجتبی عوض زاده یادآور شد:  مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهید موسی پور «شهید آتش» با حضور مدیران و کارکنان صنعت نفت، مقامات محلی و خانواده این شهید والامقام در محل اسکله غربی پایانه نفتی خارک (مشهد شهید موسی پور) شهریورماه سال گذشته برگزار شد و در این مراسم مقرر شد تندیس این شهید عزیز در مشهد وی ساخته و نصب شود.

وی با بیان اینکه شهید موسی‌پور از شهدای بزرگ ایران اسلامی بود که از برجستگی و شگفتی‌های زیادی برخوردار است، افزود: این شهید بزرگوار 18 ساعت پس از حضور خود در جزیره خارگ برای انجام ماموریت در زمینه نظارت بر صادرات نفت خام حضور یافته بود، بر روی اسکله تی این جزیره بر اثر بمباران جنگنده های دشمن، به شهادت رسید.

عوض زاده گفت: مراسم رونمایی از تندیس شهید موسی پور با حضور خانواده آن عزیز و مقامات صنعت نفت، همزمان با هفته دفاع مقدس امسال برگزار می شود.

شهید موسی پور در تاریخ هشتم خرداد سال 1361 برای انجام ماموریت در زمینه نظارت بر صادرات نفت خام، وارد جزیره خارگ شد و تنها پس از 18 ساعت در اثر بمباران هوایی یک فروند جنگنده دشمن، بر روی اسکله تی پایانه نفتی خارگ به شهادت رسید.


(چهارشنبه ۷ اَمرداد ۱۳۹۴) ۱۲:۳۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید