سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۱۶
IOTC

آرشیو اخبار - 03 بهمن 1399

[۱۳۸۸]  ::  [۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  :: 
[۱۳۹۸]  ::  [۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

داغ اینکه صادرات نفت را به صفر برسانند بر جگر دشمنان گذاشتیم.+ فیلم

🔺دشمن به‌دنبال نابودی ما و به صفر رساندن صادرات ما بود. 🔺بالاترین رکوردهای صادرات فرآورده را در دوران تحریم به‌دست آوردیم. داغ به صفر رساندن صادرات نفت ایران را به جگر آنها گذاشتیم. 🔺آنها به زباله‌دان تاریخ پیوستند ولی ما با امید بیشتر برای ساختن کشور زنده‌ایم.
۳ بهمن ۱۳۹۹ ۱۸:۳۷

گزارش تصویری / بازدید مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران پس از حضور در آیین افتتاحیه بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، بهمراه مدیران ارشد شرکت از این نمایشگاه بازدید و با تولید کنندگان ،شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های داخلی گفت و گو و آخرین دستاوردهای آنان را مورد بررسی قرار دادند .
۳ بهمن ۱۳۹۹ ۱۶:۰۲

آیین گشایش بیست‌وپنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی+ گزارش تصویری

بیست‌وپنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که به دلیل شیوع بیماری کرونا در تاریخ معمول هرساله (اردیبهشت‌ماه) برگزار نشد، صبح امروز (جمعه، سوم بهمن‌ماه) و با حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت، مدیران ارشد صنعت نفت، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سفیران کشورهای خارجی در تهران و دیگر مسئولان، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش یافت.
۳ بهمن ۱۳۹۹ ۱۵:۵۶

داغ اینکه صادرات نفت را به صفر برسانند بر جگر دشمنان گذاشتیم.

وزیر نفت گفت:‌ دشمنان می‌خواستند صادرات‌ نفت ما را به صفر برسانند، اما با فداکاری همکارانمان، بالاترین رکوردهای صادرات فرآورده‌های نفتی را در دوران تحریم‌ شکستیم و داغ این را که صادرات نفت به صفر برسد بر جگرشان‌ گذاشتیم.
۳ بهمن ۱۳۹۹ ۱۴:۰۱

بیست‌وپنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی آغاز به‌کار کرد

ببیست‌وپنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «نفت ملی، کالا و خدمات ایرانی» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد.
۳ بهمن ۱۳۹۹ ۱۱:۰۷