یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۵۱
IOTC

آرشیو اخبار - 10 آذر 1395

[۱۳۸۸]  ::  [۱۳۸۹]  ::  [۱۳۹۰]  ::  [۱۳۹۱]  ::  [۱۳۹۲]  ::  [۱۳۹۳]  ::  [۱۳۹۴]  ::  [۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  :: 
[۱۳۹۸]  ::  [۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

مسکو تصمیم اوپک را تاریخی خواند/تولید نفت روسیه روزانه 300 هزار بشکه کم می شود

وزیر انرژی روسیه آمادگی این کشور را برای همراهی با تصمیم سازمان کشورهای صادر کننده نفت (اوپک) برای کاهش تولید تا روزانه 300 هزار بشکه اعلام کرد.
۱۰ آذر ۱۳۹۵ ۲۲:۰۹

توافق اعضای اوپک برای کاهش تولید نفت/ سهم ایران 3.9میلیون بشکه تعیین شد

وزیران نفت کشورهای عضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت( اوپک) با کاهش سقف تولید نفت این سازمان به میزان یک میلیون و 200 هزار بشکه در روز موافقت کردند.
۱۰ آذر ۱۳۹۵ ۲۱:۲۳

تولید نفت ایران 3 میلیون و 797 هزار بشکه تعیین شد

خبرگزاری رویترز در خبری فوری اعلام کرد که براساس توافق کشورهای عضو سازمان تولیدکنندگان نفت (اوپک) تولید نفت خام ایران سه میلیون و 797 هزار بشکه در روز تعیین شده است.
۱۰ آذر ۱۳۹۵ ۱۸:۴۴

کشورهای غیر عضو روزانه 600 هزار بشکه نفت خود را کاهش می دهند

«محمد بن صالح الساده» رئیس دوره ای سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) در کنفرانس مطبوعاتی در وین گفت: طبق توافقی که با کشورهای مهم تولیدکننده نفت خارج از اوپک به عمل آمده،‌ مقرر شد این کشورها روزانه 600 هزار بشکه از نفت تولیدی خود را کاهش دهند.
۱۰ آذر ۱۳۹۵ ۱۶:۴۴

میزان صادرات نفت خام و میعانات گازی ایران روزانه ٢ میلیون و ٨٠٠ هزار بشکه است

بیژن نامدار زنگنه وزیرنفت پیش از آغاز یکصد و هفتاد و یکمین نشست وزیران نفت و انرژی اوپک گفت: صادرات نفت خام و میعانات گازی ایران روزانه ٢ میلیون و ٨٠٠ هزار بشکه در روز است.
۱۰ آذر ۱۳۹۵ ۱۶:۳۵

مزیت‌های تولید نفت ایران

قیمت تمام‌شده نفت تولیدی در کشورهای مختلف تولیدکننده نفت متفاوت است. کشورهای حوزه دریای شمال، نفت را با قیمت بسیار بالاتری نسبت به رقبای خاورمیانه‌ای خود تولید می‌کنند. در خاورمیانه کشورهایی همچون ایران و عراق ارزان‌ترین نفت تولیدی را دارند. به‌طوری که در برخی چاه‌های عراق هزینه تولید نفت کمتر از 5 دلار است.
۱۰ آذر ۱۳۹۵ ۱۱:۵۷