سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۱۴
IOTC
چهارشنبه / ۶ اسفند ۱۳۹۳ / ۰۸:۵۴
سرویس : خارک
کد خبر : ۸۲۲
گزارشگر : ۲
سرویس خارک

تقدیر مدیرعامل پایانه های نفتی ایران از پرستاران صنعت نفت خارگ

سید پیروز موسوی، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از 75 نفر از پرستاران و کادر درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت خارگ تقدیر کرد.

تقدیر مدیرعامل پایانه های نفتی ایران از پرستاران صنعت نفت خارگ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، موسوی در آیین تجلیل از پرستاران و کادر درمان بهداشت و درمان خارگ گفت: پرستاران شاغل در جزیره خارگ دارای صداقت عمل و اخلاق والایی هستند که این موضوع اجر پرستاری و پرستاران را در این جزیره با توجه به موقعیت مهم و حساس خارگ به مراتب بیشتر کرده است.

وی بیان این که جامعه پزشکی و درمان در جزیره خارگ به عنوان پشتیبان اصلی صنعت نفت به ما قدرت دو چندانی می دهد ، افزود: شرکت پایانه های نفتی بنا به رسالت خود و ماهیت عملیاتی بودن آن در مناطق مهم و حساس کشور همیشه از خدمات کارکنان زحمتکش خارگ در حوزه پرستاری استفاده کرده که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران همچنین ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، اظهار داشت : حضرت زینب کبری (س) نماد صبر و مقاومت در تاریخ اسلام است و سخنرانی های افشاگرانه و همچنین صبر و تحمل ایشان در برابر سختی ها و مشکلات مثالزدنی و در تاریخ ثبت است.

موسوی افزود: حضرت زینب (س) الگویی ارزشمند برای جامعه پرستاری است و همین امر موجب قداست این حرفه شده است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه خارگ نیز در این مراسم شغل پرستاری را بسیار سخت و دشوار خواند و تصریح کرد: خدماتی که پرستاران برای بیماران انجام می دهند جزو شایسته ترین اعمال است.

حجت الاسلام موسی کمالی با اشاره به شخصیت والای حضرت زینب (س) افزود: آن حضرت آموزگار بزرگ ایثار و پرستاری بود و تمامی ایعاد شخصیت ایشان مثال زدنی است.

وی توصیه کرد: پرستاران عزیز باید صبر را که یکی از شاخص های برجسته حضرت زینب (س) است سرلوحه کار خود قرار دهند.

دکتر مصطفی رجبی، رییس بهداشت و درمان صنعت نفت خارگ نیز گفت: حمایت مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران برای تقدیر 75 نفر از پرستاران و کادر درمانی این بیمارستان قابل تحسین است.

وی ادامه داد: روحیه تعامل و همکاری و حمایت از کادر درمانی این بیمارستان، روحیه کارکنان این مجموعه زحمت کش را در مسیر خدمتگزاری تقویت می کند.

(چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳) ۰۸:۵۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید