یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۵۴
IOTC
وزیر صنعت، معدن و تجارت:

مسیر توسعه همکاری های اقتصادی ایران و عراق هموار شده است

مسیر توسعه همکاری های اقتصادی ایران و عراق هموار شده است

محمدرضا نعمت زاده از هموار شدن مسیر توسعه همکاری های اقتصادی ایران و عراق خبر داد و افزود: اهداف و مطالبات مشترک اقتصادی عامل اصلی گسترش همکاری های متقابل صنعتی بین دو کشور است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، نعمت زاده امروز (سه شنبه ٢٨ بهمن ماه) در حاشیه نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در بغداد، طی مراسمی در جمع صنعتگران ایران و عراق افزود: بخش نفت و گاز، مهمترین عامل پیوند دهنده جمهوری اسلامی ایران و عراق است که در سال های پیش رو امید به گسترش همکاری ها در این زمینه وجود دارد.

وی تاکید کرد: فرصت های بسیار چشمگیر و مناسب صنعتی در عراق، سبب استقبال خوب فعالان اقتصادی ایران در این کشور شده است و با برگزاری این نمایشگاه ها می توان، این فرصت ها را بیش از پیش معرفی کرد.

نعمت زاده خواستار برگزاری متعدد نمایشگاه های صنعتی و اختصاصی ایران و عراق در دو کشور شد و نسبت به افزایش همکاری های اقتصادی ابراز امیدواری کرد.

نعمت زاده که دیروز (دوشنبه ٢٧ بهمن ماه) به عراق سفر کرده است، امروز و در دومین روز از این سفر، به همراه اسحق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور، وزیران  بهداشت درمان و آموزش پزشکی، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، وزیر اقتصاد و دارایی، رئیس سازمان ملی استاندارد، معاون امور مجلس رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی از نمایشگاه تخصصی جمهوری اسلامی ایران در عراق بازدید کرد.

شرکت پایانه های نفتی ایران به نمایندگی از شرکت ملی نفت ایران، به عنوان شرکت برتر در زمینه ارائه خدمات فنی و مهندسی و خدمات دریایی حوزه صادرات نفت، میعانات گازی و فرآورده های نفتی، ذخیره سازی نفت خام و ارائه خدمات آزمایشگاهی در این نمایشگاه حضور دارد.

(سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳) ۱۷:۱۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید