یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۰۵
IOTC

آغاز فعالیت های عملیاتی در میدان های نفت و گاز استان مازندران

آغاز فعالیت های عملیاتی در میدان های نفت و گاز استان مازندران

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس یادآور شد: در حوزه نفت و گاز طبق آخرین نشست با وزیر نفت، فعالیت های لازم در میدان های نفت و گاز موجودو در محدوده استان مازندران آغاز می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، شجاعی با بیان اینکه تلاش مجمع نمایندگان این است که میدان های نفت و گاز را فعال کنیم تصریح کرد: در حال حاضر کشورهای حوزه دریای خزر و همسایه از سفرهای نفت خزر بهره برداری می کنند.

وی در زمیه افت فشار گاز در استان گفت: با احداث روژه دامغان به ساری، این طرح تا پایان سال ۹۴ اجرایی می شود، افت فشار گاز مرتفع می شود و سه بخش شهرستان ساری وروستاهای بالادست میاندورد از نعنت گاز برخوردار می شوند.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس یادآور شد: در حوزه عمرانی، اعتباراتت خوبی برای سرعت بخشی پروژه های راه درنظر گرفته شد و سال آینده مسیر هراز و فیروزکوه چهاربانده می شود و مسیر ساری به تهران نیم ساعت کمتر می شود.

شجاعی بیان داشت: در زمینه ترابری هوایی، در فکر آن هستیم تا پروازه های خارجی را در بخش مسافربری و باربری فراهم کنیم و ترابری به کشورهای شمالی همسایه خزر برنامه هایی داریم.

(یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳) ۱۲:۲۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید