سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۵۳
IOTC

ضرورت تقویت عملکرد روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های دولتی

ضرورت تقویت عملکرد روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های دولتی

روابط‌ عمومی‌های بخش‌های مختلف باید با ارتباط با مردم سخنان دکتر روحانی و مصوبات دولتی را بین مردم تبیین نمایند که متأسفانه روابط‌ عمومی استانداری‌ها و بخش‌های دولتی در این زمینه ضعیف بوده و به خوبی عمل نکرده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری، التزام به قانون‌مداری را لازمه موفقیت در برنامه‌های دولت دانست و گفت:‌ هر حرکتی در جامعه باید در مسیر قانون و مقررات باشد.

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت،مرتضی بانک روز سه شنبه در مجمع معاونین اداری و مالی وزارتخانه ها و سازمان های مستقل گفت:بسیاری از فسادهای مالی و اداری به دلیل تفسیرهای شخصی از قانون است.

وی با تأکید بر اینکه توسعه کشور با قانون‌گریزی محقق نمی‌شود، افزود: بسیاری از مصوبات دولت قبل مسیر قانونی را طی نکرده اند.

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری ، شرط لازم برای ورود سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در طرح‌های اقتصادی را وجود قوانین متناسب و روشن در کشور دانست و افزود: برخی قوانین و مقررات در کشور به طور نامتناسب و بیش از حد به تصویب رسیده‌اند و همین قوانین اضافی و دست و پاگیر ، باعث سردرگمی در جامعه خواهد شد.

وی دولت یازدهم را دولتی مظلوم خواند و با تاکید بر ضرورت تقویت عملکرد روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های دولتی و وزارتخانه‌ها ، گفت: روابط‌عمومی‌های بخش‌های مختلف باید با ارتباط با مردم سخنان دکتر روحانی و مصوبات دولتی را بین مردم تبیین نمایند که متأسفانه روابط‌عمومی استانداری‌ها و بخش‌های دولتی در این زمینه ضعیف بوده و به خوبی عمل نکرده اند.

(چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳) ۲۳:۵۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید