یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۰۲
IOTC
به رغم وجود باد شدید و گرد و غبار محلی

عملیات پهلودهی و جداسازی نفتکش ها در ماهشهر با موفقیت انجام شد

عملیات  پهلودهی و جداسازی  نفتکش ها در ماهشهر با موفقیت انجام شد

رییس منطقه عملیاتی ماهشهر در شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: باد شدید و گرد و غبار محلی نتوانست عملیات پهلودهی و جداسازی کشتی را دراین منطقه عملیاتی شرکت متوقف کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، جواد زاهدی  با بیان این مطلب  افزود: در این دو روز که سرعت بالای بادو گرد وخاک موجب شده بود که فعالیت بندری در تعدادی از بنادر  منطقه  متوقف شود واصطلاحا (port closed)  اعلام کرده بودند  همکاران ما در ماهشهر 4  نفتکش باز و بسته  کردند و برنامه ها بدون وقفه انجام شد.

 وی با بیان اینکه در این دو روز سرعت باد  20  تا 25 گره دریایی  و ارتفاع موج  7 تا 8 فوت بود گفت: در چنین شرایطی  دید ناخدا و پایلوت کاهش می یابد و ریسک عملیات افزایش می یابد .

 زاهدی افزود:  با وجودی که در منطقه عملیاتی ماهشهرازنیروهای جوان استفاده می شود، ناخدا و پایلوتهای این منطقه تاکنون بار ها توانسته اند در شرایط بد آب و هوایی و گرد وغبار به خوبی عملیات پهلو گیری و جدا سازی را در این منطقه انجام دهند .

 ماموریت شرکت پایانه های نفتی ایران در بندر ماهشهر عملیات پهلودهی و جداسازی نفتکش ها به اسکله، اسکورت و هدایت کشتی ها در زمان ورود به پایانه نفتی ماهشهر  و خروج تا بندر امام (ره) است که در آمد زایی قابل توجهی را برای کشور دارد.

(دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳) ۱۱:۳۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید