یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۰۵
IOTC
با رویکرد تازه

فضای رقابتی در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ایجاد می شود

فضای رقابتی در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ایجاد می شود

با واگذاری امور مربوط به حوزه درمان غیرمستقیم و بیمه گری به واحد سلامت کارکنان، سازمان وارد فضای رقابتی می شود و در پی آن وظیفه مراکز بهداشتی و درمانی سازمان بویژه بیمارستانها به عنوان متولیان ارائه خدمات درمانی حساس تر می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، حبیب اله سمیع، در جلسه ای با حضور روسای مناطق بیمارستانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، هدف از ایجاد تغییرات در سطح سازمان را افزایش بهره وری عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با اشاره به تغییر و تحولات اخیر در این مجموعه گفت: این تحولات با نظر وزیر نفت و تنها برای کارآمدسازی هر چه بیشتر سازمان در حال انجام است و از این پس سیاست سلامت محوری با ارائه خدمات پیشگیرانه در اولویت خواهد بود.

وی با اشاره به سیاست چابک سازی در سطح سازمان اظهار کرد: همه مناطق ١٩ گانه و به ویژه مناطقی که دارای بیمارستان هستند باید برای مدیریت هزینه ها، افزایش بهره وری و استفاده بهینه از امکانات موجود برنامه ریزی کنند.

سمیع ادامه داد: سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به عنوان متولی سلامت در سطح صنعت همیشه به عنوان بخشی مهم و تأثیرگذار حضور داشته و تحولات اخیر نیز هیچ خللی در این جایگاه ایجاد نخواهد کرد و تنها برخی از امور به صورت نظارتی مدیریت می شود که منجر به افزایش خدمات رسانی در قالب درمان مستقیم و بهداشت به جمعیت تحت پوشش می شود.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با قدردانی از تلاش همه کارکنان سازمان در سطح مناطق ١٩ گانه تصریح کرد: امیدواریم همه همکاران با ورود سازمان به عرصه تازه همچون گذشته با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی همراه با اخلاق حسنه به خدمات گیرندگان، بر اعتلای نام سازمان بهداشت و درمان بیفزایند.

(چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۳) ۱۷:۲۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید