جمعه ۲۱ آذر ۱۴۰۴ ۱۵:۴۷
IOTC

تأکید بر حفظ جایگاه روابط‌عمومی نفت در جشنواره شهید رجایی

تأکید بر حفظ جایگاه روابط‌عمومی نفت در جشنواره شهید رجایی

رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی نفت ایران در دوره آموزشی ارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی، بر استمرار آموزش‌های تخصصی و حفظ جایگاه برتر روابط‌عمومی نفت با اتکا به تولید محتوای خلاقانه و اثرگذار تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، سامان قدوسی، روز سه شنبه (18 آذرماه) در دوره آموزشی «ارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی» که با حضور نمایندگان روابط‌عمومی شرکت‌های تابعه در ساختمان مدیریت مهندسی ساختار شرکت ملی نفت ایران برگزار شد، با قدردانی از حضور نمایندگان روابط‌عمومی‌ها، استمرار برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه‌های تخصصی را عاملی در ارتقای توان حرفه‌ای کارکنان خواند و گفت تولید محتوای هنرمندانه و بازتاب مؤثر اخبار، نقش مهمی در حفظ جایگاه شرکت ملی نفت در ارزیابی‌های ملی دارد.

وی افزود: با تلاش و پشتکار همکاران روابط‌عمومی در شرکت‌های تابعه، جایگاه کنونی شرکت ملی نفت در این طرح ملی باید حفظ و تقویت شود.

مجید احمدی؛ سرارزیاب شورای اطلاع‌رسانی دولت نیز در این دوره آموزشی، جدیدترین نکات و تغییرات مربوط به نحوه ارسال اطلاعات دستگاه‌ها برای جشنواره شهید رجایی را تشریح کرد و توضیح داد که این جشنواره طی سال‌های اخیر بیشتر مبتنی بر ارزیابی کمّی بوده و به زودی با برگزاری جشنواره تخصصی روابط‌عمومی دستگاه‌های دولتی، شاخص‌های کیفی و سنجش اثرگذاری اخبار نیز به فرآیند ارزیابی افزوده می‌شود.

در پایان این دوره آموزشی با اهدای لوح سپاس از شرکت‌کنندگان تقدیر شد.

گفتنی است، سال گذشته روابط‌عمومی شرکت ملی نفت ایران در طرح شهید رجایی، رتبه نخست روابط‌عمومی‌های وزارت نفت را کسب کرده بود. این جشنواره هر سال با هدف تقدیر از مدیران، کارمندان و روابط‌عمومی‌های برتر برگزار می‌شود و فرصتی است برای بازشناسی تلاش‌های صادقانه و معرفی الگوهایی که با تعهد، وجدان کاری، خلاقیت و انگیزه خدمت، مسیر توسعه را هموار می‌کنند.

منبع خبر: پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران
تعداد بازدید : ۴۱
(چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۴) ۱۳:۳۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید