یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۲۵
IOTC
به همت متخصصان شرکت پایانه های نفتی ایران

سه کالای راهبردی صادرات نفت خام ساخته شد

سه کالای راهبردی صادرات نفت خام ساخته شد

ساخت عملگر برقی و هیدرولیکی و شیر چهار راهه که کالاهای راهبردی مورد نیاز صادرات نفت خام هستند با حمایت شرکت پایانه های نفتی از تولیدکنندگان داخلی، تولید و صنعت نفت کشور از واردات این کالاها بی نیاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران،  در حاشیه ششمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان افزود: اداره پژوهش و شناسایی منابع کالا در مدیریت بازرگانی شرکت پایانه های نفتی ایران، متولی ساخت قطعات راهبردی و مورد نیاز در این شرکت به شمار می آید و تاکنون نیز با توجه به توانمندیهای داخلی قطعات مهمی نیز با این حمایتها ساخته شده است.

پرویز بیات گفت: ساخت قطعاتی چون شیر چهارراهه نفت خام از جمله موارد مهمی است که با ساخت آن در هزینه تامین این شیر، ٣٠ درصد صرفه جویی شده است.

وی همچنین ساخت کارتهای الکترونیک، عملگر برقی و هیدرولیکی را از دیگر دستاوردهای مهم حمایت شرکت پایانه های نفتی ایران از صنایع داخلی عنوان کرد و گفت: این کالاها از تجهیزات اختصاصی صادرات نفت خام در پایانه های نفتی هستند آزمایش شدند.

رئیس پژوهش و شناسایی منابع کالای شرکت پایانه های نفتی ایران با بیان این که در طول برگزاری نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان با ٢٠ شرکت داخلی مذاکره شد، گفت: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای شرکتهای نفتی و تولیدکنندگان داخلی است تا از این راه تعاملی دوجانبه ایجاد کنند.

(یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳) ۱۱:۰۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید