سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۱۲
IOTC
در نمایشگاه نفت خوزستان اعلام شد

ساخت بیش از ٢ هزار کالا در شرکت پایانه های نفتی ایران

ساخت بیش از ٢ هزار کالا در شرکت پایانه های نفتی ایران

مدیر بازرگانی شرکت پایانه های نفتی ایران از موفقیت این شرکت در ساخت بیش از دو هزار کالا و تجهیزات کاربردی و موثر در صادرات نفت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، ولی محمد دهقانپور در بازدید از نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان، گفت: این قطعات مهم به وسیله متخصصان این شرکت با همکاری شرکتهای دانش بنیان بومی سازی شده است.

وی یادآور شد: پس از تشدید تحریمها در سال ٨٨ و خودداری شرکتهای خارجی از ارائه قطعات و تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت، ساخت کالاهای جدید بیش از پیش پیگیری و سفارش ساخت تعدادی از کالاهای راهبردی به تولیدکنندگان داخلی واگذار شد.

دهقان پور ادامه داد: پس از تایید بازرسی فنی شرکت پایانه های نفتی ایران، ساخت کامل برخی اقلام از جمله شیر ١٦ اینچ چهار راهه با حمایت شرکت پایانه های نفتی ایران و سازندگان توانمند داخلی به روش مهندسی معکوس ساخته شد.

شرکت پایانه های نفتی ایران نقش محوری در عملیات ذخیره سازی نفت خام، صادرات نفت و میعانات گازی و سواپ نفت خام دارد. این شرکت با داشتن چهار منطقه عملیاتی فعال در شمال و جنوب کشور یکی از شرکتهای پیشرو در زمینه صیانت از زیرساختهای نفتی موجود به شمار می رود.

(دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳) ۱۰:۵۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید