جمعه ۱۴ آذر ۱۴۰۴ ۱۰:۵۲
IOTC

جمع‌بندی ارزیابی جایزه تعالی سازمانی در شرکت پایانه‌های نفتی ایران؛ رهبری الهام‌بخش، فرهنگ سازمانی غنی و چابکی در عملیات از مهم‌ترین نقاط قوت شرکت

جمع‌بندی ارزیابی جایزه تعالی سازمانی در شرکت پایانه‌های نفتی ایران؛ رهبری الهام‌بخش، فرهنگ سازمانی غنی و چابکی در عملیات از مهم‌ترین نقاط قوت شرکت

آیین اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی در شرکت پایانه‌های نفتی ایران با حضور عباس اسدروز مدیرعامل، مدیران، رؤسا و تیم ارزیابی برگزار شد. در این آیین، بابک توژان سرارزیاب تیم ارزیابی و عباس اسدروز مدیرعامل شرکت، بر نقش رهبری الهام‌بخش، فرهنگ سازمانی متعالی، مشتری‌مداری و چابکی در عملیات به‌عنوان ارکان اصلی موفقیت این شرکت تأکید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت پایانه‌های نفتی ایران، آیین اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی با حضور عباس اسدروز مدیرعامل، مدیران، رؤسا و کارشناسان شرکت و تیم ارزیابی برگزار شد. در این نشست، اعضای تیم ارزیابی ضمن قدردانی از همکاری مجموعه، به بیان نتایج بررسی‌ها و نقاط قوت سازمان پرداختند.

بابک توژان، سرارزیاب تیم ارزیابی، در سخنانی اظهار کرد: در طول سه روز حضور در شرکت پایانه‌های نفتی ایران، شاهد همدلی، نظم، روحیه جهادی و اشراف مدیریتی قابل تحسین در بین مدیران، کارشناسان و کارکنان این مجموعه بودیم؛ این ویژگی‌ها از عوامل کلیدی موفقیت سازمان در مسیر تعالی محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به حضور مؤثر مدیرعامل شرکت در تمامی مراحل ارزیابی افزود:این همراهی و اشراف مدیریتی، نمونه‌ای از رهبری الهام‌بخش و آینده‌نگر است که نقش مهمی در تقویت هم‌افزایی سازمانی دارد.

توژان با بیان این‌که در حوزه فرهنگ سازمانی، رویکردی ساخت‌یافته و هدفمند در شرکت شکل گرفته است، گفت: پایانه‌های نفتی ایران توانسته است با استفاده از مدل‌های مدیریتی نوین، فرهنگ سازمانی مطلوبی را نهادینه کند. با این حال، تعمیق فرهنگ بهبود و یادگیری سازمانی می‌تواند مسیر تعالی را تسریع کند.

سرارزیاب تیم ارزیابی در ادامه افزود:در حوزه مدیریت ریسک، این شرکت با شناسایی و کنترل ریسک‌های عملیاتی، زیست‌محیطی و ایمنی، عملکرد قابل توجهی داشته و نظام استراتژیک آن نیز در مسیر بلوغ و توسعه پایدار قرار دارد. استقرار استانداردهای بین‌المللی و بهره‌گیری از سامانه‌های مدیریت عملکرد و دانش از نشانه‌های بلوغ مدیریتی این سازمان است.

وی در پایان ضمن قدردانی از همکاری مدیرعامل و کارکنان گفت: تلاش و همدلی کارکنان پایانه‌های نفتی ایران نشان‌دهنده تعهد عمیق سازمان به بهبود مستمر است و امید می‌رود نتایج این ارزیابی، گامی دیگر در مسیر تعالی این مجموعه باشد.

در ادامه این مراسم، عباس اسدروز، مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران، ضمن قدردانی از تلاش‌های تیم ارزیابی و کارکنان شرکت، اظهار کرد: الگوی بومی، زیربنای فرهنگ سازمانی و ارزش‌های مورد احترام هر سازمان است. فرهنگ سازمانی پایانه‌های نفتی ایران بر پایه ارزش‌های اصیل و تعهد به انجام مأموریت ملی شکل گرفته است.

وی با تأکید بر مشتری‌مداری و چابکی در عملیات افزود: علی‌رغم محدودیت‌ها، مأموریت خود را با تکیه بر شایستگی‌های محوری و قابلیت‌های فنی، به‌عنوان نقطه اتصال عملیاتی شرکت ملی نفت ایران به مشتریان و بازارهای جهانی، به‌موقع، ایمن و چابک انجام داده‌ایم.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به اهداف کلان تعالي سازمانی گفت: تعالی سازمانی حول محورهایی مانند ایجاد فضای رقابتی، تشویق سازمان‌ها به خودارزیابی، بهره‌گیری از تجارب بهترین‌ها و معرفی ظرفیت‌های پنهان و آشکار سازمان شکل می‌گیرد. هدف این فرآیند، تبدیل نقاط ضعف به فرصت‌های بهبود است.

اسدروز ادامه داد: سازمان‌های موفق از اشتباهات خود درس می‌گیرند و با خرد جمعی و مشارکت کارکنان دلسوز و متخصص، مسیر رشد را هموار می‌کنند. ما نیز با همین رویکرد به دنبال توسعه و پایداری سازمانی هستیم.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به نهادینه‌شدن فرهنگ سازمانی در پایانه‌های نفتی ایران افزود:رمز ماندگاری، رشد و بقای هر سازمان، در تداوم ارزش‌های فرهنگی و سازمانی نهفته است. ما با رویکردی آینده‌نگر، مدیریت ریسک را در تمامی سطوح دنبال می‌کنیم و در هر شرایطی متعهد به استمرار صادرات نفت کشور هستیم.

اسدروز در پایان با اشاره به پروژه‌های توسعه‌ای شرکت اظهار کرد: پایانه‌های نفتی ایران از جمله شرکت‌هایی است که هم خدماتی و عملیاتی و هم توسعه‌ای است. از سال گذشته تاکنون، ۵۰ پروژه در شرکت تعریف شده که برخی اجرایی شده و برخی نیز مقدمات عملیات آنها در حال اجرا است؛ این پروژه‌ها، حوزه‌های مختلفی از جمله خطوط لوله، مخازن، پهلوگاه‌های اسکله‌ها، فناوری، پشتیبانی و زیرساخت‌های رفاهی را پوشش می‌دهد.

اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 27
اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 26
اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 25
اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 24
اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 23
اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 22
اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 21
اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 20
اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 19
اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 18
اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 17
اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 16
اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 15
اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 14
اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 13
اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 12
اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 10
اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 9
اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 8

اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 32
اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 31
اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 29
اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 28
اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 7
اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 6
اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 5
اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 4
اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 3
اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 2
اختتامیه ارزیابی جایزه تعالی سازمانی+ اسدروز 1

عکس: احسان حفظ اله

تعداد بازدید : ۷۲۴
(پنج شنبه ۱ آبان ۱۴۰۴) ۲۲:۲۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید