چهارشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۳ ۰۴:۳۰
IOTC

توجه به رفاه کارکنان؛ اولویت اصلی شرکت پایانه‌های نفتی ایران

توجه به رفاه کارکنان؛ اولویت اصلی شرکت پایانه‌های نفتی ایران

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با تأکید بر اهمیت بهبود زیرساخت‌های رفاهی گفت: تحقق رضایتمندی کارکنان نیازمند هدف‌گذاری دقیق، همکاری و هم‌افزایی تمامی بخش‌ها و پایش مستمر عملکرد است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس اسدروز در جریان بازدید از زیرساخت‌های رفاهی و خوابگاهی کارکنان مدت‌موقت و ارکان ثالث در پایانه نفتی خارگ، اعلام کرد: هدف اصلی شرکت، سامان‌دهی و بهبود زیرساخت‌های رفاهی و ارائه خدمات شایسته به کارکنان است.

 

وی با اشاره به اینکه خدمات رفاهی مناسب تأثیر مستقیمی بر افزایش راندمان و بازدهی کار دارد، گفت: شرکت در تلاش است با استفاده از ظرفیت‌های موجود، زیرساخت‌های رفاهی مانند مهمانسراها، خوابگاه‌ها و تأسیسات تفریحی را بهسازی و تجهیز کند تا خدماتی درخور شأن کارکنان ارائه دهد.

 

اسدروز با تقدیر از تلاش‌های مجموعه خدمات پشتیبانی، نیروی انسانی را مهم‌ترین عامل در بهره‌وری سازمان دانست و افزود: نیروی انسانی تنها عنصری است که می‌تواند منابع طبیعی را به ثروت تبدیل کند. ازاین‌رو توجه به توانمندسازی و ایجاد انگیزه برای کارکنان، محور اصلی فعالیت‌های سازمان خواهد بود.

بازدید + اسدروز + پروژه های خدمات پشتیبانی 8
بازدید + اسدروز + پروژه های خدمات پشتیبانی 7
بازدید + اسدروز + پروژه های خدمات پشتیبانی 6
بازدید + اسدروز + پروژه های خدمات پشتیبانی 5
بازدید + اسدروز + پروژه های خدمات پشتیبانی 4
بازدید + اسدروز + پروژه های خدمات پشتیبانی 2
بازدید + اسدروز + پروژه های خدمات پشتیبانی 1

 

عکس: احسان حفظ اله

تعداد بازدید : ۲,۶۲۵
(شنبه ۶ بهمن ۱۴۰۳) ۱۲:۲۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید