بررسی روند بازسازی زیرساختهای خدمات عمومی پایانه نفتی خارگ مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران بر توسعه، نوسازی و ارتقای زیرساخت های آب و فاضلاب با محوریت بهبود خدمات عمومی با تعریف پروژه های سرمایه ای تاکید کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس غریبی در بازدید از اداره تعمیرات و نوسازی اماکن و تاسیسات پایانه نفتی خارگ با تاکید بر تقویت و بهبود ارائه خدمات عمومی به کارکنان و خانواده ها بیان داشت: توجه به تداوم ارائه خدمات با کیفیت به کارکنان ساکن و اقماری و بهبود و ارتقای شاخصهای کیفیت زندگی، تکمیل و احداث پروژه های متعدد در زمینه های ورزشی، فضای سبز شهری، فرهنگی، خدماتی، رفاهی و رسیدگی به وضعیت پروژه های نیمه تمام در اولویت اقدامات قرار دارد. غریبی ادامه داد: ماموریت مدیریت خدمات پشتیبانی ارائه خدمات مستمر و پایدار در زمینه های رفاهی، ورزشی، فرهنگی، هنری، تعمیرات و بهسازی اماکن و مهمانسرا، عملیات تامین خودرویی و ماشین آلات در پشتیبانی از فرایند عملیات است و همواره در ارائه خدمات رفاهی و پشتیبانی و همچنین تامین رضایتمندی و سلامت روحی و روانی کارکنان و خانوادههای آنان به عنوان یک مدیریت سرآمد تلقی می گردد. وی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال گذشته افزود: در سایه همدلی و همفکری ایجاد شده در سال قبل گام های خوبی در زمینه برنامه ریزی، تخصیص منابع و رفع چالش های سازمان برداشته شد. مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: در سال جدید با نگاه به طرح های تکمیل نشده موجود، وارد فاز اجرایی و کنترلی طرحها شده و همزمان تخصیص منابع در دستور کار قرار می گیرد و رویکرد ستاد شرکت، پشتیبیانی و حمایت از مناطق عملیاتی با نگاه به حل مشکلات و نیازها و بهبود در وضعیت رفاهی کارکنان می باشد. گفتنی است در ادامه این نشست روسای ادارات و واحدهای خدمات پشتیبانی به ارائه مهمترین چالش ها، نقاط قوت و ضعف و فرصت ها و تهدیدات پرداختند. تعداد بازدید : ۷۹۷ (شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳) ۰۶:۴۶ تعداد نمایش: 10 20 50 100 همه موارد شماره صفحه میانگین امتیاز کاربران: 0.0 (0 رای) 12345 امتیاز 12345 ایمیل را وارد کنید ایمیل نمایش داده شود. تعداد کاراکتر باقیمانده: 500 نظر خود را وارد کنید بازخوانی بازخوانی پس از انتشار این نظر، به من اطلاع داده شود. ارسال