دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۳۳
IOTC
چهارشنبه / ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۷:۵۸
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۹۸۴
گزارشگر : ۲۹
سرویس عمومی

وضعیت ساختار سازمانی شرکت پایانه های نفتی ایران بررسی شد

با حضور روسا، معاونین و کارشناسان مهندسی ساختار شرکت ملی نفت ایران و تشکیلات و روش های وزارت نفت، وضعیت ساختار سازمانی شرکت پایانه های نفتی ایران بررسی شد

وضعیت ساختار سازمانی شرکت پایانه های نفتی ایران بررسی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، محمد نوروزی فرد معاون مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران اظهار داشت: یکی از دغدغه های مهم مدیریت ارشد شرکت، توجه به حوزه منابع انسانی و کاهش مشکلات کارکنان در همه بخش ها می باشد، از این رو همیشه بر این موضوع تاکید دارند.

وی افزود: مهم‌ترین دارایی یک سازمان منابع انسانی است و اگر بتوانیم درحوزه منابع انسانی دغدغه همکاران را از بابت ارتقاء، توسعه، رشد و پیشرفت سازمانی‌ و شغلی‌شان هموار کنیم، قطعاً تأثیرات مثبتی در ارائه خدمات و افزایش بازدهی خواهد داشت.

نوروزی فرد تاکید کرد: ساختار سازمانی یکی از عوامل مهم در موفقیت یک سازمان است که این مهم در شرکت پایانه‌های نفتی ایران به صورت مستمر در دستور کار و پیگیری می باشد.

رییس مهندسی سیستم ها و بهره وری شرکت پایانه های نفتی ایران نیز بیان داشت: با مکاتبات انجام شده مدیریت ارشد شرکت و موافقت مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران بازنگری در ساختار سازمانی شرکت در دستور کار مهندسی ساختار شرکت ملی نفت ایران قرار گرفت.

مجید حسینی کنگانی تصریح نمود: در بازدیدی دو روزه و با حضور معاونین و کارشناسان مهندسی ساختار شرکت ملی نفت ایران و تشکیلات و روشهای وزارت نفت از پایانه نفتی خارگ و برگزاری نشست های مختلف کارشناسی با روسا و کارشناسان ادارات مختلف و همچنین به صورت میدانی، وضعیت ساختار سازمانی و راهکارهای ارتقاء و بهبود ساختار سازمانی ادارات شرکت مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

وی ابراز امیدواری کرد: با ابلاغ ساختار جدید از لحاظ کیفیت، کمیت، سازماندهی، گروه‌بندی و پایه سمت‌‌های سازمانی، پویایی و شادابی در بدنه‌ شرکت جاری شود.

ساختار 5 ساختار 3 ساختار 2 ساختار 1 ساختار 6 ساختار 4

(چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۷:۵۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید