شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۰۷
IOTC
سه شنبه / ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۱
سرویس : جاسک
کد خبر : ۵۹۸۱
گزارشگر : ۲۹
سرویس جاسک
در نشست با استاندار هرمزگان صورت پذیرفت؛

بررسی روند حضور شرکت پایانه‌های نفتی ایران در استان هرمزگان

در نشستی با حضور مهدی دوستی، استاندار هرمزگان و عباس غریبی، مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران روند حضور شرکت پایانه‌های نفتی ایران در استان هرمزگان مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی روند حضور شرکت پایانه‌های نفتی ایران در استان هرمزگان
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس غریبی در این نشست بیان داشت: در تلاش هستیم در کنار ماموریت‌های تخصصی محوله به این شرکت، برابر سیاست‌های ابلاغی وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران موضوع عمل به مسئولیت‌های اجتماعی را در اولویت امور قرار دهیم.
 
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از استقبال و همراهی استاندار هرمزگان در خصوص استقرار این شرکت قدردانی کرد و ادامه داد: بی شک استقرار و آغاز به‌کار شرکت پایانه‌های نفتی ایران در استان هرمزگان فارغ از منافع ملی، مزایایی را برای استان هرمزگان به همراه خواهد داشت.
 
غریبی به اهمیت جذب جوانان متخصص و توانمند محیط پیرامونی صنایع و دستورات ریاست جمهوری در این خصوص اشاره کرد و افزود: برابر نظر مدیرعامل محترم شرکت ملی نفت ایران جوانان مناطق عملیاتی در موضوع جذب در اولویت هستند، موضوعی که علاوه بر چشاندن شیرینی حضور صنایع به مردم محیط پیرامونی، امنیت صنایع را نیز به همراه خواهد داشت.
 
در این نشست پیرامون مسائل مرتبط با مجوزهای زیست محیطی، بندری و گمرکی جهت تسهیل‌گری و مساعدت در فعالیت های این شرکت موضوعات مطرح گردید.
(سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۴:۳۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید