چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۰۵
IOTC
پنج شنبه / ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۶:۵۳
سرویس : خارک
کد خبر : ۵۹۷۴
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران مطرح کرد:

لزوم تأمین امنیت تأسیسات و زیرساخت‌ها با استفاده از دانش و تکنولوژی روز

عباس غریبی، مدیرعامل شرکت پایانه نفتی ایران گفت: خارگ بعنوان یکی از مناطق حیاتی، حساس و عملیاتی وزارت نفت دارای موقعیت استراتژیک می باشد که باید برای تأمین امنیت تأسیسات و زیرساخت ها از تکنولوژی روز بهره‌برد.

لزوم تأمین امنیت تأسیسات و زیرساخت‌ها با استفاده از دانش و تکنولوژی روز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس غریبی در نشست ایمنی امنیتی جزیره خارگ افزود: ما باید با آینده نگری و اقدامات پیشگیرانه با تمام توان، با آماده‌سازی سیستم‌ها، نیروی انسانی و تجهیزات آمادگی مقابله با شرایط اضطراری در خشکی و دریا را داشته باشیم.

  فرمانده ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران جزیره خارگ به اقدامات انجام شده در سال گذشته اشاره کرد و افزود: برای صیانت از زیرساخت‌های حیاتی، فعالیت‌های زیربنایی در حوزه‌های ایمنی و حراستی را در پیش گرفتیم، اقداماتی که موجب ارتقاء شاخص‌های تاب‌آوری، کاهش میزان میزان آسیب‌پذیری، تداوم در عملکردهای ضرروی و افزایش توان بازدارندگی در مقوله پدافندغیرعامل خواهد شد.

عباس غریبی، مدیرعامل پایانه نفتی ایران خاطرنشان کرد: مدیرعامل شرکت ملی نفت، مسائل مرتبط با طرح جامع پدافند غیرعامل، امنیت تأسیسات و زیرساخت‌ها را با حساسیت دنبال می کنند و بر شناسایی، ارزیابی، کنترل و حذف ریسک ها تأکید دارند که باید از این فرصت ارزنده برای پدیدآوردن پایانه‌ای مدرن و ایمن بهره ببریم.

غریبی+ پدافند+حراست+ ایمنی 3 غریبی+ پدافند+حراست+ ایمنی 1

غریبی+ پدافند+حراست+ ایمنی 4

(پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳) ۱۶:۵۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید