یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۵۶
IOTC

طراحی هشت پروژه مهم عملیاتی در پایانه های نفتی ایران

مدیر مهندسی و ساختمان شرکت پایانه های نفتی ایران از تکمیل طراحی هشت پروژه مهم عملیاتی در این شرکت با هدف افزایش توان و ارتقای ظرفیت راهبردی مناطق صادراتی صنعت نفت کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عبدالله احمدی در نشست بررسی پروژه های این شرکت افزود: اعتبار مورد نیاز اجرای این تعداد پروژه 24 هزار میلیارد ریال برآورد شده است که باید در سال جاری عملیاتی اجرای آنها آغاز شود.
 
وی یادآور شد: در سال گذشته در بخش اجرا، 10 پروژه با مبلغ 150 میلیارد ریال تکمیل شده است و 11 فقره قرارداد نیز با مبلغ 110 میلیارد ریال (اعتبارریالی)  و چهار هزار دلار به علاوه شش هزار یورو در مرحله اجرا می باشد.
 
احمدی با بیان اینکه یکی از شاخص های پروژه تحقق هدف های استراتژیک صنعت نفت است، تصریحکرد: خوشبختانه درسال گذشته توانستیم میزان اجرای پروژه های شرکت پایانه های نفتی ایران را به بیش از 94 درصد برسانیم که این نشان دهنده ی تحقق اهداف تعیین شده است.
 
مدیر مهندسی و ساختمان شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: همچنین در راستای تثبیت ظرفیت ذخیره سازی نفت خام و فرآورده های نفتی، تعمیرات اساسی مخازن ذخیره سازی پایانه نفتی خارگ و پایانه نفتی شمال طبق برنامه زمانبندی در حال انجام است.

 

(دوشنبه ۲۰ اَمرداد ۱۳۹۳) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید