دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۱۳
IOTC
سه شنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۸:۲۹
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۹۱۰
گزارشگر : ۲۹
سرویس عمومی

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از همکاران خود برای حضور در انتخابات دعوت کرد

عباس غریبی، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در نشست شورای مدیران شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: حضور پرشور کارکنان در انتخابات یازدهم اسفندماه نشانه مقبولیت نظام و به عنوان یک تکلیف همگانی و دست رد به سینه دشمنان نظام خواهد بود.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از همکاران خود برای حضور در انتخابات دعوت کرد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس غریبی در ابتدای این نشست به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در یازدهم اسفندماه جاری اشاره کرد و افزود: انتخابات آزمونی بزرگ برای حضور حداکثری مردم در جهت انتخاب افراد اصلح برای چهارسال آینده کشور می باشد. 
 
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران تاکید کرد: کارکنان غیور این شرکت همیشه در همه صحنه ها حضور داشته و در خط مقدم جبهه اقتصادی کشور شجاعانه تلاش نموده و در پشتیبیانی از تولید نفت و گاز کشور حماسه ها آفریده‌اند و این بار هم با بصیرت بسیار بالا با حضور گسترده در انتخابات پیش رو به وظیفه خود در قبال تعیین سرنوشت و آینده شخصی و عمومی شان عمل خواهند کرد.
 
 وی تصریح نمود: با توجه به سیاست ها و استراتژی های دولت سیزدهم، وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران، همه باید تلاش خود را مضاعف کنیم تا ماموریتی که به ما محول شده است را به نحو شایسته ای انجام دهیم.
 
نشست شورای مدیران شرکت پایانه های نفتی ایران با هدف بررسی مهمترین فعالیت های انجام شده در طی سال جاری و همچنین بررسی چالش ها و مشکلات در جهت تسریع در روند فعالیت های جاری شرکت در محل ستاد تهران صبح امروز برگزار شد که در آن مدیران مهمترین برنامه ها، مسائل و چالش ها مدیریت خود را مطرح نمودند.


شورای مدیران + غریبی 5
شورای مدیران + غریبی 4
شورای مدیران + غریبی 3
شورای مدیران + غریبی 2
شورای مدیران + غریبی 1

(سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲) ۱۸:۲۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید