یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۲۴
IOTC
پنج شنبه / ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۵
سرویس : خارک
کد خبر : ۵۸۸۳
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک

بازدید مشاور فرهنگی وزیر و رییس شورای اقامه نماز وزارت نفت از جزیره خارگ

مشاور فرهنگی وزیر و رییس شورای اقامه نماز وزارت نفت با هدف برگزاری نشست هم اندیشی با مدیران، روحانیون و فعالان فرهنگی و اقامه نماز و امور قرآنی شرکت های نفتی از جزیره خارگ بازدید کرد.

بازدید مشاور فرهنگی وزیر و رییس شورای اقامه نماز وزارت نفت از جزیره خارگ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، حجت الاسلام امیرحسین شاهانی مشاور وزیر و رییس شورای اقامه نماز وزارت نفت به منظور سفری دو روزه در راس هیاتی وارد جزیره خارگ شدند.

وی در بدو ورود به جزیره خارگ، در یادمان شهدا حضور یافته و به شهدای دفاع مقدس ادای احترام کردند و بازدید از مخازن ذخیره سازی نفت خام و اسکله های صادراتی شرکت پایانه های نفتی ایران و شرکت در نشست هم اندیشی با مدیران، روحانیون و فعالان فرهنگی و اقامه نماز و امور قرآنی شرکت های نفتی از دیگر برنامه های سفر بود.

در ابتدای این نشست، سید علی میری ریس پایانه نفتی خارگ ضمن خوش آمد گویی به مهمانان حاضر در نشست از برگزار کنندگان آن قدردانی و بر تداوم این نوع دیدارها تاکید نمود.

میری ضمن بیان گزارشی از ماموریت و رسالت شرکت پایانه های نفتی ایران و نقش آن در زنجیره ارزش نفت به فریضه نماز اشاره کرد و افزود: ترویج و ترغیب فریضه نماز شاخص اصلی در کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه است و مسئولیت پذیری، وجدان کاری، بهره وری بالا در کار و... زمانی اتفاق می‌افتد که نسبت به سلامت معنوی هوشیارانه و آگاهانه عمل کنیم.

حجت الاسلام شاهانی در نشست هم اندیشی اظهارداشت: این سفر نشان از اهمیت و توجه وزارت نفت به مباحث فرهنگی درکنار تولید و صادرات نفت و گاز است و می تواند منشا برکات زیادی در این راستا باشد.

رییس شورای اقامه نماز وزارت نفت به اهمیت کارهای فرهنگی اشاره کرد و افزود: در کار و فعالیت های فرهنگی باید اخلاص، معرفت و شناخت وجود داشته باشد و کار فرهنگی چون انسان در برابر انسان است سخت تر و پیچیده است و در کار فرهنگی باید مداومت وجود داشته باشد و می بایستی همیشه در صحنه بود و هم افزایی در امورات فرهنگی ایجاد شود.

شاهانی تصریح نمود: رسالت ما نماز است و باید به این موضوع مهم توجه ویژه شود و امام جماعات باید عنصر تاثیرگذاری باشند و در زمینه بصیرت افزایی، جهاد تببین، جنگ شناختی و ارتباط گیری با مردم همت نمایند وکارهای فرهنگی باید محتوا داشته باشند و کارهای ویترینی و نمایشی نباشد.

وی به ایثارگری های کارکنان صنعت نفت در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: خارگ به عنوان هسته پشتیبانی مرکزی دفاع مقدس بود و اگر از این جزیره نفتی صادر نمی شد، دفاع مقدس تعطیل می شد و در حال حاضر این کارکنان صنعت نفت با رشادت و ایثارگری در خط مقدم جبهه اقتصادی کشور تلاش می کنند و اردوهای راهیان پیشرفت باید در جزیره خارگ فعال شد و این جزیره به عنوان یکی از کانون های اردوهای راهیان پیشرفت باشد.

شاهانی+ اقامه نماز + وزارت نفت + خارگ  8

شاهانی+ اقامه نماز + وزارت نفت + خارگ  7 شاهانی+ اقامه نماز + وزارت نفت + خارگ  6 شاهانی+ اقامه نماز + وزارت نفت + خارگ  5 شاهانی+ اقامه نماز + وزارت نفت + خارگ  4

شاهانی+ اقامه نماز + وزارت نفت + خارگ  1

شاهانی+ اقامه نماز + وزارت نفت + خارگ  3 شاهانی+ اقامه نماز + وزارت نفت + خارگ  2

(پنج شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲) ۱۵:۴۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید