دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۰۱
IOTC
چهارشنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۹:۱۰
سرویس : خارک
کد خبر : ۵۸۷۹
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک

دیدار صمیمی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با کارگران شرکت

به مناسبت دهه مبارک فجر و در آستانه مبعث حضرت رسول اکرم(ص)، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با حضور در خوابگاه کارگران این شرکت، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

دیدار صمیمی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با کارگران شرکت
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس غریبی در این دیدار با بیان این که نیروی انسانی مهم‌ترین و ارزشمندترین سرمایه و عاملی حیاتی برای بقای سازمان است، گفت: مدیریت، راهبری و توجه به سرمایه های انسانی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران نیروی انسانی را سرمایه ای گران‌بها دانست که نقش موثری در کسب موفقیت های گوناگون و ارتقاء جایگاه سازمان ایفا می کند.


وی با تاکید بر تلاش برای رفع مشکلات نیروهای این شرکت ابراز داشت: اگر در راستای حل مشکلات و چالش های منابع انسانی تلاش کنیم قطعا نتایج آن به نفع سازمان خواهد بود.


غریبی افزود: عملیات ساخت خوابگاه کارگران در حال اجراست و پروژه به سرعت در حال تکمیل است.

 

وی ادامه داد: با پیگیری های انجام شده بیش از ۳۰ درصد ساکنان خوابگاه های کارگری طی ماه های اخیر جابجا شده اند و دیگر کارگران نیز به زودی در خوابگاه های نوساز مستقر خواهند شد.

گفتنی است در این نشست ها علاوه بر مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران، رییس پایانه نفتی خارگ و تعدادی از مدیران این شرکت نیز حضور داشتند که مشکلاتی مانند حقوق و مزایا، مرخصی، امکانات رفاهی و خوابگاهی، ارتقا جایگاه سازمانی و....مورد بررسی قرار گرفت.

در این دیدار مدیرعامل به صورت تلفنی درخواست های کارگران را در این نشست صمیمی دنبال کرده و ضمن گزارش گیری از مسولان امر، دستوراتی جهت رفع مشکلات این قشر زحمتکش صادر کرد.


کارگران + غریبی+ بازدید 3
کارگران + غریبی+ بازدید 2
کارگران + غریبی+ بازدید 1

کارگران + غریبی+ بازدید 5
کارگران + غریبی+ بازدید 4

 

(چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲) ۰۹:۱۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید