دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۲۹
IOTC
پنج شنبه / ۲۸ دی ۱۴۰۲ / ۲۲:۵۵
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۸۴۴
گزارشگر : ۲۹
سرویس عمومی

مسیر جدید ورزش کشور در بوشهر گشوده شد

رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی نفت ایران گفت: برگزاری مسابقات سراسری شرکت کارکنان بالای 45 سال شرکت ملی نفت ایران در بوشهر به عنوان قطب اقتصادی و انرژی کشور مسیر جدیدی را در عرصه ی ورزش کشور گشود

مسیر جدید ورزش کشور در بوشهر گشوده شد

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، هادی افشار گفت: این نگاه جدیدی که در کشور و در حوزه ورزش نفت ایجاد شده به برکت تغییر رویکرد در مدیران ارزشمند صنعت نفت است که با تغییر دولت و تغییر نگاه در حوزه ورزش، دوباره شادی، نشاط و برگزاری مسابقات ورزشی باعث شده چراغ امیدی در دل کارکنان نفت ایجاد شود که حوزه منابع انسانی به عنوان نیروی محرک و خدوم جامعه کشور توجه ویژه به آن می‌شود.

افشار ادامه داد: برگزاری المپیاد سراسری در بوشهر یک منفعت بزرگ برای صنعت نفت داشت و آن اینکه ثابت شد که استان بوشهر در ورزش پتانسیل های بزرگی وجود دارد و امروز این پتانسیل به خوبی نشان داده شد.

وی تاکید کرد: ورزش شرکت پایانه های نفتی ایران با تغییر رویکردی که در آن ایجاد شده ثاتیرات مثبتی دارد که در سلامت کارکنان و تولید و اقتصاد نمود پیدا خواهد کرد.  

افشار ابراز امیدواری کردبا توسعه زیرساخت‌های فرهنگی، ورزشی و هتل داری و این مسیر جدیدی که در استان بوشهر ایجاد شده میزبان سایر مسابقات صنعت نفت در این استان باشیم.

(پنج شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲) ۲۲:۵۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید