دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۰۰
IOTC
چهارشنبه / ۲۹ آذر ۱۴۰۲ / ۱۶:۵۴
سرویس : خارک
کد خبر : ۵۷۹۵
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک
عباس غریبی در آیین معارفه روسای پایانه نفتی خارگ:

همه ما باید راه و رسم شهدا را محوریت امور قرار دهیم

مدیرعامل پایانه های نفتی ایران با اشاره به سالروز بازگشت پیکر مطهر شهید محمدجواد تندگویان، وزیر کابینه شهید رجایی گفت: همه ی ما در تلاش هستیم تا سیره شهدا را در زندگی خود پیاده کنیم، در شرکت پایانه های نفتی ایران نیز راه و رسم شهدای والامقام را الگوی خدمت ایثارگرانه خود قرار داده‌ایم و مدیران و کارکنان با وفاق در مسیر تحقق منافع ملی شبانه روز در تلاش هستند.

همه ما باید راه و رسم شهدا را محوریت امور قرار دهیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس غریبی در آیین معارفه رییس و جانشین پایانه نفتی خارگ بر کار تیمی در سازمان اشاره کرد و گفت: نگاه مدیریتی در سازمان بر کار تیمی خواهد بود و اگر در شرکت و منطقه اتفاق خوبی می افتد نتیجه کار تیمی و همدلی مدیریت ها و ادارات مختلف خواهد بود و همه در این اتفاقات خوب سهیم هستند.

 غریبی افزود: رهبری در سازمان باید الهام آفرین، امیدبخش و نشاط افرین باشد و با هدایت گری مسائل و مشکلات سازمان را کم و کمتر نماید و همدلی را در کل سازمان جاری نماید. مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از پایانه نفتی خارگ به‌عنوان یک پایانه راهبردی یاد کرد و گفت: حوزه کاری این شرکت در پنج پایانه عسلویه، خارگ، ماهشهر، شمال و جاسک تعریف و پیگیری می‌شود که در میان آنها پایانه نفتی خارگ یکی از مهمترین پایانه‌های نفتی کشور است و مهم‌ترین و کلیدی‌ترین پایانه شرکت از نظر منابع فیزیکی و تأسیساتی و هم بافت نیروی انسانی پایانه نفتی خارگ می باشد. عباس غریبی ادامه داد: در یک سال گذشته اتفاقات خوبی در سایه همدلی در شرکت افتاده و بسیاری از مشکلات در سازمان حل یا در حال پیگیری می باشند. غریبی تاکید کرد: نیروی انسانی ماهر و باانگیزه به عنوان مهم‌ترین و ارزشمندترین سرمایه و عاملی حیاتی در بقای یک سازمان است و هیچ سازمانی بدون نیروی انسانی مفهوم ندارد، بنابراین مدیریت و راهبری سرمایه های انسانی اهمیت بالایی دارد. وی ادامه داد: رشد، توسعه و موفقیت یک سازمان تا حد زیادی به فرهنگ سازمانی، تلاش، انگیزش و رضایت منابع انسانی آن بستگی دارد، به عبارت دیگر بهره وری یک سازمان با کارآیی و اثربخشی نیروی انسانی آن رابطه مستقیم دارد. مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران افزود: از مهمترین اقداماتی که در شرکت پیگیری خواهد شد رسیدگی به دغدغه ها و مسائل کارکنان است که سرمایه واقعی و موتور پیشران پیشرفت و موفقیت شرکت هستند.

گفتنی است آئین معارفه رییس و جانشین پایانه نفتی خارگ با حضورمدیرعامل، مدیران و روسای ادارات در پایانه نفتی خارگ برگزار شد.

معارفه + غریبی+ میری + حسینی 1

معارفه + غریبی+ میری + حسینی 3 معارفه + غریبی+ میری + حسینی 2 معارفه + غریبی+ میری + حسینی 6 معارفه + غریبی+ میری + حسینی 4

معارفه + غریبی+ میری + حسینی 7
(چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲) ۱۶:۵۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید