جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۲۰
IOTC
دوشنبه / ۲۷ آذر ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۴
سرویس : خارک
کد خبر : ۵۷۸۹
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک

تاکید رییس پایانه نفتی خارگ بر صیانت از سرمایه های فیزیکی

رییس پایانه نفتی خارگ با تاکید بر صیانت از سرمایه های فیزیکی شرکت و جلوگیری از فرسودگی منازل خالی از سکنه و مهمانسراها از سامان دهی آن ها خبر داد.

تاکید رییس پایانه نفتی خارگ بر صیانت از سرمایه های فیزیکی
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید ابراهیم حسینی به تاکید مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران مبنی بر تلاش در جهت نگهداشت، تعمیرات و نوسازی منازل این شرکت اشاره کرد و ابراز داشت: اداره تعمیرات و نوسازی اماکن و تاسیسات به عنوان یکی از ادارات زیر مجموعه خدمات پشتیبانی وظیفه انجام تعمیرات روزمره منازل سازمانی، اماکن عمومی، ورزشی، اقامتی و فضاهای روباز را برعهده دارد.
وی تعمیرات جاده ها و معابر، حفظ و نگهداری شبکه های زیرزمینی آب و فاضلاب، تعمیرات، حفظ و نگهداری شبکه برق زیرزمینی فشار ضعیف، تعمیرات جزیی کلیه ساختمان های در محدوده صنعتی و غیر صنعتی، حفظ و نگهداری سیستم های تهویه مطبوع سبک و سنگین را از دیگر وظایف اداره تعمیرات و نوسازی اماکن و تاسیسات شرکت پایانه های نفتی ایران عنوان کرد.
 رییس پایانه نفتی خارگ با اشاره به عملکرد این واحد گفت: اماکن سرویس گیرنده شامل 520 منزل سازمانی، 125 مورد اماکن عمومی، اداری، ارگان ها و سازمان مستقر در جزیره بوده که حدود 30 هزار درخواست انجام کار در طول سال توسط این واحد انجام می شود.

حسینی به بهسازی منازل سازمانی اشاره کرد و ابراز داشت: همزمان با هرس و زیباسازی فضای سبز منطقه، با برنامه ریزی صورت گرفته رنگ آمیزی منازل و لکه گیری رمپ ورود و خروج و همچنین تعمیر فنس باغچه منازل و جمع آوری ضایعات، شاخ و برگ و خاکروبه نیز در دستور کار قرار گرفت که از خرداد ماه گذشته توسط اداره تعمیرات و نوسازی اماکن و با همکاری واحد بازیافت و تنظیفات خدمات شهری عملیات عمومی به صورت روزانه در حال انجام است.

حسینی تصریح کرد: از خرداد ماه تاکنون 136 سرویس شاخه و برگ به میزان 165 تن و 915 کیلوگرم خاکروبه از سطح ناحیه توسط پرسنل زحمتکش پاکبان واحد بازیافت جمع آوری شده است.

تعمیرات اماکن 18
تعمیرات اماکن 17
تعمیرات اماکن 16
تعمیرات اماکن 15
تعمیرات اماکن 14
تعمیرات اماکن 13
تعمیرات اماکن 12
تعمیرات اماکن 11
تعمیرات اماکن 9
تعمیرات اماکن 8
تعمیرات اماکن 7
تعمیرات اماکن 6
تعمیرات اماکن 5
تعمیرات اماکن 3
تعمیرات اماکن 2
تعمیرات اماکن 1

تعمیرات اماکن 22
تعمیرات اماکن 21
تعمیرات اماکن 20
تعمیرات اماکن 19

(دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲) ۱۱:۲۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید