دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۰۸
IOTC
شنبه / ۲۵ آذر ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۱
سرویس : فرهنگی و ورزشی
کد خبر : ۵۷۸۲
گزارشگر : ۲۹
سرویس فرهنگی و ورزشی

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت هفته پژوهش

عباس غریبی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی هفته پژوهش را به تمامی پژوهشگران، دانش پژوهان و فرهیختگان کشور و به ویژه پژوهشگران حوزه صنعت نفت و شرکت پایانه های نفتی ایران تبریک گفت

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت هفته پژوهش
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، متن پیام بدین شرح می باشد.

 

بسمه تعالی  

زهر کشوری  گرد کن مهتران

از اخترشناسان و افسونگران

     سخن سر به سر مهتران را بگوی

   پژوهش کن و راستی بازجوی

     
             
                                                                                                                      
"فردوسی"        

همکاران محترم

رشد علم، محصول کارهای پژوهشی است و کمیت و کیفیت تحقیقات علمی و پژوهشی در هر جامعه ای زمینه ساز توسعه و پیشرفت آن جامعه می باشد. لذا نقش پژوهش در توسعه همه جانبه پایدار، چنان برجسته و انکارناپذیر است که به جرات می توان گفت در دنیای کنونی، جوامعی موفق و پیشرو هستند که به نقش پژوهش بعنوان موتور محرکه توسعه، توجه جدی داشته باشند.

در سال های اخیر، کشورمان در حوزه پژوهش و فناوری گام های اساسی و مهمی برداشته و می توان گفت بخش قابل توجهی از پیشرفت کشور در این سال ها مرهون پژوهش و تحقیقاتی است که جوانان ما در عرصه های مختلف صورت داده اند. شرکت پایانه های نفتی ایران نیز هم راستا با سیاست های کلان کشور و صنعت نفت و با عنایت به اهداف "برنامه دانش بنیان شدن صنعت نفت "ضمن بررسی و شناخت نیازهای فناورانه، جهت حل مسائل عملیاتی شرکت، اجرای طرح های تحقیقاتی و کاربردی را سرلوحه کار خود قرارداده است و با این رویکرد، اجرای پروژه های کاربردی در حوزه طراحی و ساخت داخل تجهیزات و قطعات، با استفاده از حداکثر توان دانش بنیان داخل کشور را با جدیت پیگیری می نماید.

قطعاً برای رسیدن به جایگاه واقعی خود در دنیا، هیچ راهی جز پژوهش و اعتماد و اتکا به جوانان دانشمند خود نداریم. اینجانب ضمن گرامیداشت هفته پژوهش، فرصت را مغتنم شمرده تا تلاش های خستگی ناپذیر همه همکاران محترم پژوهشی را ارج نهاده و از این قشر فرهیخته قدردانی نمایم.

 امید است با تلاش همه همکاران دلسوز و خدمتگزار به نظام مقدس جمهوری اسلامی، زمینه ساز تحولی جدید در شرکت پایانه های نفتی ایران باشیم.

(شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲) ۱۰:۰۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید