یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۲۱
IOTC
شنبه / ۱۸ آذر ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۹
سرویس : خارک
کد خبر : ۵۷۷۴
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک
با استفاده از توان داخل و توسط متخصصان عملیات دریایی محقق شد

صرفه‌جویی ارزی میلیارد تومانی با تعمیر، تعویض و برنامه ریزی جهت موتور قایق های بندگیر و یدک کشهای عملیات دریایی

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از تعمیر اساسی قایق «بهمن 6» که خارج از سرویس شده بود و تعمیر چهار موتور میتسوبیشی موجود در انبار مازاد برای قایق های بندگیر و تعویض ژنراتور یدک کش هایASD عملیات دریایی توسط متخصصین این شرکت خبر داد.

صرفه‌جویی ارزی میلیارد تومانی با تعمیر، تعویض و برنامه ریزی جهت موتور قایق های بندگیر و یدک کشهای عملیات دریایی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس غریبی بیان داشت: شرکت پایانه های نفتی ایران سازمانی تخصصی، فنی و حرفه ای در حوزه های دریافت و ذخیره سازی نفت و میعانات گازی که ماموریت آن کمک و پشتیبیانی و تداوم پایدار تولید نفت و گاز کشور می باشد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ادامه داد: عملیات دریایی شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان متولی خدمات دریایی پهلودهی و جداسازی کشتی ها نقش اصلی و تعیین کننده در به ثمر رساندن فرآیند صادرات نفت کشور را ایفا می‌کندکه لازمه استمرار این فرآیند مهم، تعمیرات و بروزرسانی و بهینه سازی مداوم شناورهای عملیاتی از جمله یدک کش ها و قایق ها می باشد.

 غریبی با تاکید بر پشتیبانی و اعتماد به توانمندی کارکنان سازمان و رفع موانع و فراهم آوری زمینه شکوفایی دانش و تخصص آنان افزود: با استفاده از توان متخصصین شرکت افتخار دیگری را رقم خورد تا شکست هرچه بیشتر تحریم‌های ظالمانه نمود پیدا کند و نیازهای شرکت بدست متخصصین داخلی مرتفع شود.

رییس پایانه نفتی خارگ نیز اظهارداشت: با حمایت های مدیرعامل شرکت، خوشبختانه یک انرژی مثبت در بخش های مختلف سازمان جاری شده است که این جدیت و تلاش ها در عملیات دریایی بیشتر نمود پیدا کرده است.

سید ابراهیم حسینی ادامه داد: نقش یدکش های عملیاتی در عملیات پهلودهی و جداسازی کشتی ها بسیار حائز اهمیت می باشد و ایمنی ترمینال را  به شدت بالا می‌برد.

حسینی تصریح نمود: با توجه به افزایش قیمت تجهیزات و قطعات یدک شناورها، با حرکت جهادی و بهره گیری از تجربه و دانش نوین و استفاده از روش های موثر علمی، تعمیرات یک قایق و چهار موتور میتسوبیشی موجود در انبار مازاد در عملیات دریایی انجام شده و به زودی عملیاتی خواهند شد.

رییس عملیات دریایی خارگ به جزییات اقدامات انجام شده پرداخت و گفت : چهار دستگاه موتور میتسوبیشی و یک دستگاه ژنراتور کارترپیلار که در انبار مازاد شرکت وجود داشت توسط متخصصین پایانه در دستور کار تعمیراتی قرار گرفت که با اعمال تغییرات اصلاحی و ابتکاری سرپرستان و کارشناسان عملیات دریایی و تعمیرات شناورها این چهار موتور به عنوان سیستم رانش قایق های عملیاتی و ژنراتور های دو یدک کش ASD و یک دستگاه دیزل کاترپیلار هم به عنوان ژنراتور پرتابل برروی یدک کش های عملیاتی  استفاده خواهد شد.

غلامرضا جعفرگنجی افزود: با تعمیر اساسی یک دستگاه دیزل ایویکو و استفاده آن بر روی قایق بهمن 6  این قایق عملیاتی شد و بکارگیری ژنراتور سیار و چهار موتور میتسوبیشی جهت شناورهای عملیاتی، این اقدامات صرفه جویی میلیارد تومانی برای شرکت در برداشت.

عملیات دریایی 14

عملیات دریایی 12
عملیات دریایی 11
عملیات دریایی 10
عملیات دریایی 9
عملیات دریایی 8
عملیات دریایی 7
عملیات دریایی 6
عملیات دریایی 5
عملیات دریایی 4
عملیات دریایی 3

عملیات دریایی 1
عملیات دریایی 2

(شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲) ۰۹:۳۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید