دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۴۷
IOTC
شنبه / ۱۳ آبان ۱۴۰۲ / ۲۱:۰۱
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۷۳۳
گزارشگر : ۲۹
سرویس عمومی

نشست بررسی مسائل بانوان برگزار شد/ تاکید بر بهره گیری از توانمندی بانوان در پیشبرد اهداف شرکت

جلسه بررسی مسائل امور بانوان شاغل در شرکت پایانه های نفتی ایران با حضور مدیرعامل و مدیر منابع انسانی برگزار شد.

نشست بررسی مسائل بانوان برگزار شد/ تاکید بر بهره گیری از توانمندی بانوان در پیشبرد اهداف شرکت
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، شنبه (۱۳آبان ماه) این نشست با حضور تعدادی از بانوان شاغل در این شرکت، مدیرعامل، مدیر منابع انسانی و مشاور امور بانوان و خانواده در ستاد تهران برگزار شد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در این نشست اظهار داشت: بانوان از توانمندی و ظرفیت بسیاری در حوزه های مختلفی برخوردارند که اگر درست استفاده شوند، می توانیم به دستاوردهای زیادی برسیم.

عباس غریبی ادامه داد: بهره گیری از توانمندی بانوان در سطوح مختلف سازمان در دستور کار است و در این رابطه اقدامات خوبی صورت گرفته، استفاده از این پتانسیل ها موجب شتاب رشد، توسعه و پویایی در بخش های مختلف همچنین ایجاد انگیزه، شور، نشاط و امیدواری میان بانوان می شود.
وی ضمن قدردانی از زحمات کلیه بانوان شاغل در شرکت، بر حمایت از جایگاه بانوان در راستای بهره مندی از توانمندی های آنان و ایجاد فرصت های برابر در سازمان و همچنین تاکید بر پیگیری و حل مسائل و دغدغه این قشر از کارکنان تاکید کرد.
گفتنی است در این نشست هریک از همکاران حاضر با بیان مسائل و مشکلات، نظرات و پیشنهادات خود در جهت پیشبرد اهداف سازمان و مسائل مربوط به حوزه زنان ارائه نمودند که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. در رابطه با موارد مطرح شده در جلسه مدیرعامل به مدیریت منابع انسانی دستور پیگیری و بررسی دادند.

بانوان 10
بانوان 9
بانوان 8
بانوان 7
بانوان 6
بانوان 5
بانوان 2
بانوان 1

(شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲) ۲۱:۰۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید