دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۴۸
IOTC
شنبه / ۱۳ آبان ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۹
سرویس : خارک
کد خبر : ۵۷۳۱
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک

بازدید رییس فراکسیون راهبردی و عضو کمیسیون برنامه‌، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از پایانه نفتی خارگ

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی نماینده مردم آذربایجان شرقی (آذر شهر / اسکو / تبریز) در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون برنامه‌، بودجه و محاسبات مجلس از اسکله صادراتی تی جزیره خارگ بازدید کرد

بازدید رییس فراکسیون راهبردی و عضو کمیسیون برنامه‌، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از پایانه نفتی خارگ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، این بازدید امروز شنبه (13 آبان ماه) با همراهی رییس پایانه نفتی خارگ انجام شد.

 سید ابراهیم حسینی در این بازدید گزارشی از ماموریت، فعالیت های عملیاتی انجام شده در شرایط تحریم، آخرین وضعیت پروژه ها، تولید داخل تجهیزات و ناوگان دریایی شرکت  و همچنین مشکلات و چالش های پیش رو را بیان داشت. 

رییس پایانه نفتی افزود: به لطف الهی و تلاش و کوشش کارکنان شرکت توانسته ایم ماموریت اصلی و وظایف محوله در حوزه های ذخیره سازی و صادرات نفت خام و میعانات گازی کشور را به نحو ایمن، به موقع و همچنین با رعایت استانداردهای بین المللی به انجام برسانیم.

  رییس فراکسیون راهبردی و عضو کمیسیون برنامه‌، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی نیز گفت: از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان خدوم شرکت پایانه های نفتی ایران و صنعت نفت کمال تشکر را داریم و نباید فراموش کرد که صنعت نفت در شرایط تحریم، خط مقدم جبهه اقتصادی کشور است.

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی افزود: تلاش دشمن در اعمال تحریم های ظالمانه قطع صادرات نفت کشور و ایجاد فشار اقتصادی می باشد و امریکا و هم پیمانانش تاکنون به آنچه در مورد جلوگیری از انجام صادرات نفت ایران پیش بینی کرده، نرسیده است.

وی تصریح کرد: وزارت نفت به عنوان پیشرو در این زمینه تا بحال اقدامات و سیاست های دشمن را تضعیف و ناکارآمد کرده است.

بازدید 10
بازدید 9
بازدید 8
بازدید 7
بازدید 6
بازدید 5
بازدید 4
بازدید 3
بازدید 1

(شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲) ۱۳:۴۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید