جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۵۲
IOTC
شنبه / ۲۱ تیر ۱۳۹۳ / ۰۱:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۷۲
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

انتصاب مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور بانوان

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، طی حکمی نوشین نجار، رییس شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی (شانا) را به عنوان مشاور خود در امور بانوان منصوب کرد.

انتصاب مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور بانوان
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، در حکم رکن الدین جوادی خطاب به نوشین نجار آمده است: "با عنایت به قابلیت ها، حسن سابقه و صلاحیت جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان "مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور بانوان" منصوب می شوید.
با توجه به حضور بانوان گرانقدر در صنعت نفت ضرورت دارد با هماهنگی مشاور محترم وزیر نفت در امور بانوان و با تعامل فراگیر با بانوان همکار در شرکت ملی نفت ایران با اولویت، موارد زیر مورد اهتمام واقع گردد:
بررسی زمینه های توانمندی بانوان با هدف عهده داری نقش بیشتر و موثرتر در اداره امور مربوطه
بررسی نحوه افزایش عدالت جنسیتی با هدف بهبود فرآیندها و مقررات و رفع نارسایی ها
رسیدگی به مشکلات بانوان و تلاش برای بهبود شرایط کاری ایشان
تلاش در جهت احیا و تقویت رفتار و آداب و اخلاق اسلامی در محیط کاری با هدف پاسداری از حریم و عزت بانوان ارجمند
به گزارش NIOC، نوشین نجار دارای 26 سال سابقه خدمت در صنعت نفت است. از سوابق کاری وی می توان به رئیس واحد ارتباطات و اطلاع رسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، رئیس امور فرهنگی و ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل روابط عمومی وزارت نفت، نماینده وزارت نفت در امور بانوان و نهاد ریاست جمهوری، مسئول ستاد خبری نمایشگاه های بین المللی وزارت نفت و سردبیر و مدیر شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی اشاره کرد.
وی که همسر سردار شهید علیرضا گرگ پور؛ فرمانده تیپ الحدید است، قریب به سه سال سابقه خدمت در جبهه های جنگ تحمیلی (از شروع جنگ تحمیلی تا سال 1362) را به عنوان امدادگر، پرستار و معلم بسیجی دارد و از نیروهای 45 روز مقاومت خرمشهر است.
نجار همچنین از موسسان و عضو هیئت امنای تنها NGO بانوان خرمشهر با عنوان " موسسه بهار خرمشهر" است.
(شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۳) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید