پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۱۱
IOTC

نشست مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با بخشدار ویژه خارگ برگزار شد

نشست مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با بخشدار ویژه خارگ برگزار شد

به منظور ایجاد هم افزایی و بررسی جوانب فراهم ساختن بستر مناسب در بهبود ارائه خدمات در قالب مسئولیت های اجتماعی نفت، نشستی با حضور مدیرعامل، بخشدار ویژه خارگ، رییس پایانه نفتی و سرپرست مدیریت عملیات عمومی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، دوشنبه (1آبان ماه)  عباس غریبی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در این نشست گفت: شرکت پایانه های نفتی ایران علاوه بر وظایف ذاتی نگاه ویژه ای به حوزه مسئولیت های اجتماعی خواهد داشت.
غریبی عمل به وظایف مسئولیت‌های اجتماعی را یک اصل مورد توجه و با اهمیت حوزه نفت برشمرد و گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری مردم ولی‌نعمتان ما هستند و ما باید در کنار مردم باشیم؛ لذا از هر کوششی در راستای ارائه خدمات به حوزه پیرامون و علی الخصوص مردم نجیب خارگ دریغ نخواهیم کرد.
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران این نشست را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: جهت حفظ وحدت رویه و تعامل بین بخش نفت و حوزه شهری در جهت حل مشکلات تلاش خواهیم نمود.

 

بخشدار ویژه خارگ نیز گفت: خدا را شکر تعامل خوبی فی مابین مجموعه صنعت نفت و علی الخصوص شرکت پایانه های نفتی ایران با مسئولین شهری وجود دارد و این تعامل و همدلی بر مبنای توسعه و ارتقا خدمات به مردم قابل تقدیر است و باید قدر این فرصت ها را بدانیم.

محمدرضا دشتی زاده افزود: در حوزه ارتقای زیر ساخت‌های اصلی جزیره اقدامات بسیار مؤثری صورت گرفته است که این روند در حوزه برق پایدار و آب پایدار شایسته تقدیر است.
 
دشتی زاده تصریح نمود: توجه به مردم محوری سرلوحه امور ما قرار دارد و ما در دولت مردمی موفقیت خود را در حضور و مشارکت مردم تعریف کرده‌ایم.

گفتنی است پس از این نشست از بیمارستان صنعت نفت خارگ بازدیدی صورت گرفت و ضمن دیدار با دکتر پیله رودی رییس بیمارستان صنعت نفت خارگ و بیان پیام تبریک انتصاب ایشان، مسائل و مشکلات حوزه درمان در جهت افزایش رضایتمندی مردم و همچنین تقویت زیرساخت ها و تجهیزات بیمارستانی بررسی شد.

 

نشست + غریبی 22

نشست + غریبی 20
نشست + غریبی 19
نشست + غریبی 18

نشست + غریبی 24
نشست + غریبی 21
نشست + غریبی 17
نشست + غریبی 14
نشست + غریبی 13

نشست + غریبی 12
نشست + غریبی 11
نشست + غریبی 10
نشست + غریبی 9
نشست + غریبی 8
نشست + غریبی 7
نشست + غریبی 6
نشست + غریبی 5
نشست + غریبی 4
نشست + غریبی 3
نشست + غریبی 2
نشست + غریبی 1

(دوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲) ۲۲:۵۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید