پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۲۶
IOTC

تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی میوه شیرین سال جهاد اقتصادی است

تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی میوه شیرین سال جهاد اقتصادی است

اولین نشست کارکنان این شرکت با حضورمدیر عامل ،اعضای هیات مدیره و بیش از 400 تن از کارکنان درجزیره خارگ, روز سه شنبه 22 فروردین برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت  پایانه های  نفتی  ایران، مدیر عامل شرکت  پایانه های نفتی ایران ضمن تبریک مجدد سال نو و تسلیت ایام فاطمیه  با  اشاره به  اینکه حضورمقام معظم رهبری در  ابتدا و انتهای سال  گذشته درصنعت نفت  حاکی از اهمیت  این صنعت در کشور است  از این رو سال 91  که سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی  ازسوی معظم له  نامگذاری  شده می بایست نیروی انسانی  به عنوان  محوری ترین  سرمایه  سازمانی و چرخاننده  این چرخ عظیم مورد  توجه  ویژه  قرار گیرند. 

وی گفت:  با  توجه  به اینکه سال گذشته  شتاب  فعالیت ها  و موفقیت های  این شرکت  بیش از گذشته بود سال تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی را میوه  شیرین  سال جهاد اقتصادی  برشمرده و افزودند  امسال نیز  صنعت نفت  اقتدار نظام را در مقابله با تحریم ها  رقم  خواهد  زد.

موسوی افزود: از  ابتدای  سال جاری کلیه نیروهای واجد شرایط در چهارچوب دستورالعمل ابلاغی از سوی وزیر محترم نفت ، قرارداد مستقیم با شرکت را امضاء نموده اند و مابقی که  به هر دلیل در این شرایط  قرار نداشته اند توسط کمیته ساماندهی نیروی انسانی تحت بررسی و پی گیری می باشند .

وی تصریح کرد:  همه در خواست ها در چارچوب  مقررات  انجام  می شود و  اگر  در مواردی  محدودیت های  قانونی  وجود  داشته باشد از طریق مکاتبه و یا جلسات حضوری با مدیران عالی شرکت ملی نفت ایران در جهت راه گشایی مشکل پی گیری می گردد. 

موسوی تاکید کرد:  یکی از عوامل موفقیت  سازمان رسیدگی به مشکلات  منابع انسانی  است   و باید تلاش نمائیم  چالش ها  را کم نمائیم  و  طراوت و شادابی  در سازمان را با پیگیری حقوقی  و معیشتی  و همچنین در بعد معنوی  و احترام به یکدیگر  و ارباب رجوع  ایجاد و نهادینه  نمایم.

موسوی استفاده  بهینه از امکانات مسکونی/فرهنگی/ورزشی /فضای سبزرا خواستار شد و بر حفظ و نگهداری آنها تاکید و همکاران را پس از گذشت و گذر از ساعات سخت اداری و عملیاتی به ورزش مستمر توصیه  کرد.

آقای موسوی در پایان تصریح کرد:  کلیه کارکنان در مقابل دستورات ابلاغی و دستورالعملهای اداره در مقابل شرکت و سرپرستان مربوطه و  نهایتا" همه اعضای خانواده بزرگ شرکت پایانه های نفتی ایران در مقابل خون شهدا عزیز و ملت بزرگ ایران اسلامی مسئولیت داریم در حفظ و حراست از امکانات و تاسیسات عظیم صنعت نفت تلاش شبانه روزی داشته و نفت محصول زحمات همکاران خود در دیگر مدیریت های صنعت نفت  را با سرعت و سلامت صادر نمایم .

 

 

 

 

(سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۱) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید