پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۳۷
IOTC

جلسه هماهنگی برگزاری المپیاد ورزشی کارکنان بالای 44 سال شرکت ملی نفت ایران برگزار شد

جلسه هماهنگی برگزاری المپیاد ورزشی کارکنان بالای 44 سال شرکت ملی نفت ایران برگزار شد

جلسه هماهنگی برگزاری المپیاد ورزشی کارکنان بالای 44 سال شرکت ملی نفت ایران با حضور عباس غریبی مدیرعامل پایانه های نفتی ایران و یاسرجمالی سرپرست اداره کل ورزش وجوانان استان در محل اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس غریبی گفت: شرکت پایانه‌های نفتی ایران با توجه به جایگاه و موقعیت ویژه و راهبردی، در مناطق عملیاتی خارگ، عسلویه، نکا و ماهشهر فعالیت می‌کند و کارکنان همواره با روحیه ‌ی وصف‌ناپذیر مشغول خدمت هستند.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران افزود: با توجه به سبک کار و زندگی کارکنان، تقویت روحیه سالم و ایجاد شور و نشاط اجتماعی از دریچه ورزش و تربیت بدنی از مسائل بسیار مهم و حائز اهمیت است.
غریبی ضمن تشکر از همکاری اداره ورزش و جوانان استان بوشهر، برگزاری این رویداد ورزشی بزرگ و بی سابقه در بوشهر را گامی مثبت در پیشبرد اهداف ورزش در سطح استان و کشور دانستند.

همچنین سرپرست اداره کل ورزش وجوانان استان بوشهر ضمن تاکید بر اینکه استان بوشهر دارای تاریخ و فرهنگ غنی است و بعنوان قطب انرژی کشور شناخته می شود، اظهار امیدواری کرد که بوشهر میزبان شایسته ای برای این رویداد بزرگ ورزشی باشد. در این جلسه جزییات این المپیاد اعم از اسکان، محل انجام مسابقات و برگزاری هرچه بهتر این رویداد با استفاده از تمام ظرفیت و پتانسیل های موجود مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

شایان ذکر است که برای اولین بار است بندر بوشهر بمدت ۱۰ روز میزبان بیش از ۸۰۰ نفر از مدیران و کارکنان شرکت ملی نفت ایران جهت برگزاری المپیاد ورزشی خواهد بود، المپیاد ورزشی انتخابی شرکت ملی نفت ایران هرساله در رده های سنی مختلف در سطح شرکت ملی نفت ایران برنامه ریزی و برگزار می گردد یکی از المپیادهایی که در سال جاری برگزار خواهد شد، المپیاد ورزشی رده سنی کارکنان بالای 44 است،  مسابقات این رده سنی در 12 رشته ورزشی "بمیزبانی شرکت پایانه های نفتی ایران" از 24 آبان لغایت 5 آذر ماه با حضور بیش از 800 ورزشکار از کارکنان شرکت های نفتی در بوشهر برگزار خواهد شد.


ورزش 3
ورزش 2
ورزش 1

(شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲) ۱۵:۰۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید