پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۵۵
IOTC
عباس غریبی:

موفقیت مسلمانان در عرصه‌های مختلف محصول حفظ وحدت است

موفقیت مسلمانان در عرصه‌های مختلف محصول حفظ وحدت است

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: موفقیتهای مسلمانان در عرصه‌های مختلف حاصل حفظ وحدت است و اتحاد و همدلی در بین مردم جزیره خارگ موجب خوشحالی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی  ایران، عباس غریبی مدیرعامل به همراه مدیران و روسا به مناسبت هفته وحدت با شیخ احمد کنعانی امام جماعت اهل سنت جزیره خارگ دیدار و گفت و گو کردند.
عباس غریبی با تبریک ولادت حضرت محمد (ص) و هفته وحدت گفت: وحدت امت اسلامی از طرفی مایه مباهات و خوشحالی جهان اسلام و از طرفی نیز موجب یأس و ناامیدی دشمنان اسلام می شود.
غریبی افزود: اختلاف و ایجاد تفرقه در جامعه خسارت جبران ناپذیری دنبال دارد و سبب می‌شود که دشمنان دین اسلام به اهداف پلید خود دست یابند.
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ادامه داد: موفقیتهای مسلمانان در عرصه‌های مختلف حاصل حفظ وحدت است و اتحاد و همدلی در بین مردم جزیره خارگ موجب خوشحالی است

عباس غریبی به ماموریت شرکت پایانه های نفتی ایران اشاره کرد و افزود: شرکت پایانه های نفتی ایران علاوه بر وظیفه ذاتی خود نگاه ویژه ای به حوزه پیرامونی به خصوص مردم جزیره خارگ در قالب مسئولیت های اجتماعی دارد

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران خاطر نشان کرد: مردم به عنوان ولی نعمتان ما هستند اگر نظام ما اقتدار و عظمتی دارد به پشتوانه همین مردم است.

عباس غریبی ادامه داد: تاکید وزیر محترم نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و هدف و اولویت وزارت نفت توسعه متوازن جزیره خارگ است که همسو با توسعه صنعتی مردم هم به رفاه پایدار دست یابند.
شیخ احمد کنعانی امام جمعه اهل سنت خارگ ضمن تایید مطالب مهندس غریبی تاکید داشتند: ما هر چه داریم در سایه وحدت و یکپارچگی بین امت اسلام هست ونمود واقعی این مهم پیروزی در زمان جنگ بود وقتی جزیره خارگ مورد تهاجم دشمن قرار گرفت، همه اهالی منطقه دوشادوش هم با این نماد وحدت و یکپارچگی توانستند بر دشمنان خود پیروز شوند و ما این نعمت آسایش و امنیت امروزی را مدیون خون شهدا و امام شهدا  هستیم و هم اکنون که ما به پیشرفت های شگرفی دست پیدا کرده ایم  همه در سایه وحدت و یگپارچگی امت مسلمان ایران است.


هفته وحدت 6
هفته وحدت 4
هفته وحدت 3
هفته وحدت 2
هفته وحدت 1

(یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲) ۱۸:۴۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید