چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۱۱
IOTC

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت فرارسیدن ۷ مهر روز ایمنی و آتش نشانی

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت فرارسیدن ۷ مهر روز ایمنی و آتش نشانی

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی روز ایمنی و آتش نشانی را به کارکنان به ویژه آتش نشانان پرتلاش و خستگی ناپذیر شرکت پایانه های نفتی ایران تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، متن پیام عباس غریبی ، به شرح زیر است:
 
بسمه تعالی
شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان سازمانی عملیاتی، فنی، تخصصی و حرفه ای که در حوزه های ذخیره سازی، اندازه گیری، ارائه خدمات آزمایشگاهی، عملیات صادرات و واردات نفت خام و مواد نفتی و میعانات گازی و خدمات دریایی فعالیت می نماید.
توجه به الزامات HSE از شاخصه‌های اصلی توسعه است و در شرکت پایانه های نفتی ایران با تاسیسات و زیرساخت های حیاتی و استراتژیک که دارد نگاه به مقوله ایمنی و الزامات اساسی و زیر بنایی در این رابطه بسیار مورد توجه می باشد و جزئی ترین مسائل زیست محیطی مدنظر قرار می گیرد. بی شک تداوم تولید و پویایی در صنعت نفت کشور بدون حفظ سلامت، امنیت و آرامش سرمایه های انسانی و حفاظت از منابع طبیعی و صنعتی، امکان پذیر نخواهد بود. هفتم مهرماه روز بزرگداشت مردان با اراده ای است که همواره پیشگامان راه پرخطر ایثار و فداکاری بوده اند، آتش نشانان غیور و همکاران تلاشگر سلامت و ایمنی، که برای صیانت از سرمایه های انسانی شرکت در بحران ها و مواجهه با خطرات، حضور موثر و فعال دارند و با جان و دل از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند. در همین راستا با توجه به فرا رسیدن هفتم مهرماه روز ملی آتش نشانی و ایمنی از کلیه همکاران شرکت پایانه های نفتی ایران به ویژه آتش نشانان پرتلاش و خستگی ناپذیر تشکر و قدردانی می نمایم. امید است همچنان با بهره مندی و بکارگیری مدیریت دانش و اجرای فرآیندهای ایمنی در راستای شکوفایی و پیشرفت شرکت و اهداف متعالی سازمان گام برداریم.
(جمعه ۷ مهر ۱۴۰۲) ۰۶:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید