پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۱۱
IOTC

پیام مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

پیام مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

عباس غریبی مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس غریبی مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:
 
 
بسمه تعالی


هفته دفاع مقدس یادآور پایمردی و رادمردی انسان‌هایی است که به واژه غیرت و آزادگی ماهیتی بدیع و تازه بخشیدند.

هفته دفاع مقدس نقطه عطف تاریخ ایران اسلامی و اوج تبلور رشادت‌ها و از جان‌گذشتگی‌های فرزندان برومند این مرز و بوم است؛ مردان و زنانی که برای پاسداری از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی حماسه‌های بی‌نظیری خلق کردند.

جزیره خارگ به عنوان شاهرگ حیاتی کشور در طول 2888 روز جنگ تحمیلی، 2834 بار آماج حملات دشمن قرار گرفت اما با حماسه آفرینی جهادگران صنعت نفت در بازسازی تاسیسات نفتی در زیر بارش بمب و گلوله لحظه ای صادرات نفت کشور متوقف نشد.

بر خود لازم می دانیم در سالروز بزرگداشت هفته دفاع مقدس با شهدا و امام شهیدان و رهبر معظم انقلاب ( مدظله العالی ) تجدید میثاق نموده و در جهت آرمان های بلند شهدا و ارزش های الهی و تمامیت ارضی کشور از پای ننشینیم و نسل جدید را با تفکرات شهدا و ارزشهای دفاع مقدس آشنا نماییم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به عموم کارکنان، ایثارگران، جانبازان، آزادگان شرکت پایانه های نفتی ایران و خانواده معزز شهدا تبریک و تهنیت عرض نموده، از خداوند متعال توفیق پاسداری از خون شهدا را برای همگان مسئلت دارم.

عباس غریبی 

مدیرعامل

(جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲) ۰۷:۰۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید