پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۲۵
IOTC

اعزام شکوفه های قرآنی کانون قرآن پایانه های نفتی ایران به اردوی تفریحی زیارتی

اعزام شکوفه های قرآنی کانون قرآن پایانه های نفتی ایران به اردوی تفریحی زیارتی

به همت امور فرهنگی هنری خدمات اجتماعی و با همکاری ستاد اقامه نماز شرکت، یک دوره اردوی تفریحی با حضور 46نفر از شکوفه های قرآنی این کانون برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، در راستای اجرای مصوبات تقویم شورای فرهنگی شرکت پایانه های نفتی ایران و تاکید و توجه مدیران ارشد سازمان به مقوله فرهنگ قرآنی و تشویق و ترغیب قرآن آموزان در این زمینه، امور فرهنگی هنری اداره خدمات اجتماعی با همکاری ستاد اقامه نماز شرکت، جهت اعضای فعال خود، که طی سال گذشته در برنامه های قرآنی، فرهنگی و هنری حضور مستمر داشتند، یک دوره اردوی تفریحی زیارتی با نام شکوفه های قرآنی به مقصد شیراز تدارک دید.

در این برنامه که با سرپرستی مسئول شورای فرهنگی و ستاد اقامه نماز جزیره خارگ و کارشناسان امور فرهنگی اداره خدمات اجتماعی انجام شد تعداد 46 نفر (پسر و دختر) حضور داشتند.

این گروه قرآنی و هنری از تاریخ 31 مرداد لغایت 5 شهریورماه به مدت 5 روز در اردوگاه شهید فهمیده شیراز برگزار و برنامه های جذاب و متنوعی از جمله زیارت حرم مطهر شاهچراغ، آثار باستانی و میراث جهانی تخت جمشید، دیدار از آرامگاه مشاهیر و مفاخر کشورمان حافظ و سعدی، بازدید از باغ ارم، باغ عفیف آباد و موزه زیبای این باغ دل انگیز، باغ وحش، مسابقات مختلف ورزشی و.... در طول اردو برای این کاروان جوان و پویا در نظر گرفته شد.

یکی از نقط قوت این برنامه می توان توجه ویژه شرکت پایانه های نفتی ایران به مقوله مسئولیت اجتماعی در قبال شهروندان جزیره خارگ عنوان کرد به طوری که نیمی از اعضاء این گروه اعزامی را هنرآموزان غیر شرکتی تشکیل داده بودند.

 

اردوی تفریحی 5

اردوی تفریحی 4

 

اردوی تفریحی 3

 

اردوی تفریحی 1

 

اردوی تفریحی 6

(دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲) ۱۸:۱۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید