پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۰۵
IOTC
به همت امور زنان و خانواده شرکت پایانه‌های نفتی ایران

دوره آموزشی مهارت‌های والدگری برگزار شد

دوره آموزشی مهارت‌های والدگری برگزار شد

این دوره آموزشی با حضور کارکنان در ستاد تهران برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، دوره آموزشی مهارت‌های والدگری سه‌شنبه 17 مردادماه، به همت امور زنان و خانواده شرکت پایانه‌های نفتی  ایران و با همکاری مرکز مشاوره صنعت نفت و تدریس دکتر فرشاد ژیان برگزار شد.
در این دوره آموزشی که مورد استقبال همکاران قرار گرفت، دکتر ژیان ضمن طرح اهمیت ارتباط موثر بین والدین و فرزندان گفت: فرزندان از کیفیت تعامل بین والدین چه مثبت و چه منفی الگوبرداری می‌کنند و متاثر از همین کیفیت تعامل، آنها هم متقابلا با والدین، محیط و اجتماع چنین رفتاری انجام خواهند داد.

وی ادامه داد: هرچه در این رابطه امنیت روانی وجود داشته باشد و تحقیر، سرزنش و احساس گناه نسبت به یکدیگر کمتر باشد، این رابطه مطلوب‌تر است.
دکتر ژیان افزود: اگر رابطه والدین تنش‌زا باشد و درآن ناامنی روانی وجود داشته باشد و دیالوگ‌های اثربخش و موثر بین والدین رد و بدل نشود، این رابطه روزبه‌روز گسسته‌تر خواهد شد و در عین حال توسط فرزند مانیتور، ضبط و پیاده‌سازی می‌شود. به عنوان مثال اگر والدین پرخاشگر باشند، کودک نیز پرخاشگر خواهد شد.
در ادامه این دوره آموزشی، سبک‌های فرزندپروری شامل سبک فرزندپروری سهل‌گیرانه، فرزندپروی سخت‌گیرانه، فرزندپروری مقتدرانه و همچنین والدین پذیرا و موانع ارتباطی والدین با کودکان، اصول تشویق و تنبیه سالم و ناسالم و انواع سبک‌های دلبستگی، مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

دوره والدگری 6
دوره والدگری 5
دوره والدگری 4
دوره والدگری 3
دوره والدگری 2
دوره والدگری 1

(چهارشنبه ۱۸ اَمرداد ۱۴۰۲) ۲۱:۳۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید