یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۲۶
IOTC
با حضور سرمربی تیم ملی فوتبال

قهرمانان، پیشکسوتان و خانواده معزز شهدای ورزشکار جزیره خارگ تجلیل شدند

قهرمانان، پیشکسوتان و خانواده معزز شهدای ورزشکار جزیره خارگ تجلیل شدند

به همت شرکت پایانه های نفتی ایران از قهرمانان، پیشکسوتان و خانواده معزز شهدای ورزشکار در جزیره خارگ تجلیل به عمل آمد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، امروز شنبه ۱۴ مرداد در آیینی با حضور عباس غریبی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران، امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و یاسر جمالی مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر، رئیس هیات فوتبال استان، قهرمانان، پیشکسوتان و خانواده معزز شهدای ورزشکار جزیره خارگ تجلیل شدند.

عباس غریبی در این آیین اظهار داشت: شرکت پایانه‌های نفتی ایران علاوه بر ماموریت سازمانی که در حوزه‌های دریافت، ذخیره سازی، اندازه‌گیری و صادرات نفت خام و میعانات گازی در گستره ی ۵ استان کشور را دارد، در حوزه مسئولیت های اجتماعی نگاه ویژه به مردم جزیره خارگ دارد. مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران افزود: باعث افتخار است که در کنار مردم جزیره خارگ وظیفه مسئولیت‌های اجتماعی را در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه ورزش داریم و در این حوزه علاوه بر ارائه خدمات ورزشی به کارکنان شرکت، به جامعه عمومی خارگ نیز نگاه ویژه‌ای داریم و خدمات مهمی نیز ارائه شده است. غریبی به اقدامات صورت گرفته در حوزه ورزش پرداخت و گفت: بنا داریم علاوه بر تجهیز اماکن ورزشی، نوسازی، بهسازی و تکمیل آن دسته از اماکن ورزشی که سال‌ها بلاتکلیف بودند در دستور کار قرار دهیم و همچنین تا آنجا که قوانین اجازه دهند به حوزه شهری خارگ نیز کمک کنیم و یار و یاور مسئولین شهری باشیم. عباس غریبی تاکید کرد: رویکرد توجه ویژه به ورزش همگانی در جزیره خارگ با کمک ورزش جوانان استان و شهر خارگ را در دستور کار خواهیم داشت. مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران خاطرنشان کرد: با پیگیری های صورت گرفته مجوز فعالیت و احیای باشگاه ورزشی صدف خارگ در حال نهایی شدن است که بتوانیم از استعدادهای ورزشی جوانان خارگ در بخش آقایان و بانوان در سطح قهرمانی حمایت کنیم و همچنین در سال پیش رو، رویداد بزرگ ورزشی المپیاد ورزشی را برای اولین بار و با حضور ۷۰۰ ورزشکار از شرکت های نفتی را به میزبانی بوشهر برگزار خواهیم کرد و برنامه های خوبی از طرف وزارت نفت در منطقه در قالب مسئولیت های اجتماعی در حال پیگیری و اجرا هستیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نیز اظهارداشت: ورزش استان بوشهر سرشار از استعداد های کم نظیر است و استان بوشهر نیازمند نگاه ویژه برای توسعه همه جانبه در عرصه ورزش است. امیر قلعه نویی افزود: جزیره خارگ به عنوان قلب تپنده صنعت نفت ایران اسلامی در طول دوران دفاع مقدس با رشادت مردان و زنان در کنار سایر اقشار حماسه ها آفریدند و نگذاشتند یک روز صادرات نفت کشور از این جزیره قطع شود.

قلعه نویی تاکید کرد: جزیره خارگ با داشتن استعدادهای ورزشی، شایسته بهترین ها و حمایت از این استعداد و ورزشکاران باید در دستور کار مسئولین قرار گیرد.

گفتنی است این مراسم با اجرای حسن غلامی مجری وهنرمندصدا وسیمای بوشهر برگزار شد.


تجلیل ورزشکاران 30
تجلیل ورزشکاران 6

(شنبه ۱۴ اَمرداد ۱۴۰۲) ۲۲:۰۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید